Duits Jeugdkamp opgerold..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

jou mening is te zwaar beinvloed door jou gevoel dat je alleen maar met een vaag
verhaal kan komen. Denk jij dat ik jou dan wel helemaal begrijp.

Of wil jij verder offtopic gaan. Stuur me gerust ook een pb.
Dit is het laatste wat ik op dit topic ga zeggen.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Charly1975 »

sydney schreef:Wordt ik met 'die andere gast' bedoeld ? Ik heb gewoon een naam en wil dus ook niet met 'gast' aangesproken worden.

Het probleem is mede door mij ontstaan dat er zover off-topic is gegaan. Ik zal via een PB aan de mod vragen : OF om de berichten die niet over het jeugdkamp gaan in een ander nieuw topic te plaatsen (mijn voorkeur) OF om de off-topic berichten te verwijderen.

Zoals Ruimteaapje al aangeeft het kan zijn dat er morgen, overmorgen of over een maand iemand nieuwe info heeft over het oorspronkelijke onderwerp of wellicht een vraag heeft over het oorspronkelijke onderwerp. Een slotje m.b.t. de jeugdkampen is lijkt mij nog niet van toepassing. Echter daar moet de desbetreffende Mod maar over oordelen.

Ja oke een beetje onbeleefd ik bedoelde charly1975

Ik bedoel hier komt iemand met een oplossing. Geen persoonlijke verwijtingen die ik niet verdiende.
Heb je al een moderater ge pb of moet ik het doen.[/quote]

Zoals ik al schrijf: Ik zal via een PB aan de mod vragen: .....

Doe eens wat kalmer aan....lees de teksten die Ruimteaapje (en ik, en anderen) schrijft (schrijven) laat ze op je inwerken en reageer dan. Als je alles rustig na leest merk je dat Ruimteaapje op een normale en fatsoenlijke manier een discussie met je aan wil gaan. Hij beschuldigd je nergens van, hij laat alleen weten dat jij een post van hem niet begrijpt en heeft dat op een aantal manieren proberen duidelijk te maken. Hij blijft correct. Misschien had Ruimteaapje z'n pogingen ook moeten staken om het je uit te leggen, maar zoals ik Ruimteaapje ken zal hij dat niet gauw doen. NIET om ZIJN GELIJK te halen MAAR hij probeert JOUW te wijzen op het feit dat JIJ iets niet helemaal begrijpt. Als hij ongelijk heeft is hij ook iemand die dat toegeeft. Echter is er nu niet spraken van een gelijk halen...maar van het wijzen op c.q. uitleggen van ...

Nog een kleine tip: Een hoop onduidelijkheid kan ook voorkomen worden door te letten op je schrijfwijze. Neem daar ook de tijd voor. Gebruik hoofdletters en leestekens. Gebruik alinea's wat de duidelijkheid van de teksten sterk verbetert.

De PB is al onderweg naar dvaupell.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

kan hier wel een tegen argument neerzetten maar schieten we niks mee op.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Charly1975 »

Doe maar via PB, ben benieuwd.

Op het stukje over je schrijven denk ik dat ik het antwoord al weet...het begint met een D.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

Charly1975 schreef:Op het stukje over je schrijven denk ik dat ik het antwoord al weet...het begint met een D.
leg eens uit wat je hier mee bedoelt? No offence maar de zins
verband klopt niet echt.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door Ruimteaapje »

Vind je het zelf ook niet een beetje treurig om als "bewijs" dat ik "iedereen voor rascist of domme kop" uitmaak te komen met één opmerking naar jou die ik plaatste nadat je maar bleef doorzeuren over een slotje op dit topic, plus één opmerking van "willie" waarvan iedereen meteen kan zien dat het inderdaad een xenofobe opmerking is? Dat is geen verwijt, dat is een vaststelling. Voor je opmerking dat ik iets "niet leuk vind" en ergens met ogen open ingelopen ben krijg ik geen verklaring? Ach, laat ook maar. Zoals Charly al probeerde duidelijk te maken: ik probeer je iets simpels duidelijk te maken, daar haal jij van alles bij waardoor we er helemaal niet meer uitkomen en vervolgens verwijt je mij alles dat voortkomt uit jouw onvermogen de oorspronkelijke vraag juist te interpreteren. Ik heb het verder wel gehad met jou. Stuur maar een pb als je nog vragen of opmerkingen hebt. Of wacht, bovenaan deze pagina deelde je ons al mee dat je niet meer ging reageren in dit topic. Ga je nu opnieuw het tegendeel bewijzen door weer in dit topic verder tegaan om je gelijk te halen?

Over die "D". Ik denk dat de vraag is of je dyslexie hebt. Ik vroeg mij dit ook al af trouwens.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
sydney
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 01 sep 2008, 19:42

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door sydney »

ja heb je daar wat tegen ofzo?

Ik probeer jou ook dingen duidelijk te maken maar jij leest wat je wilt lezen.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Duits Jeugdkamp opgerold..

Bericht door dvaupell »

Goed gesignaleerd onderwerp - Discussie van niks.

(Te laat) gesloten.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten