Vandaag, verjaardag van Adolf Hitler

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gesloten
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Die opmerkingen over "recht op een eigen land" zijn anders doorzichtig genoeg en duidelijk zat. De diverse deelnemers van dit topic hebben je niet meteen "bestempeld", maar voldoende gelegenheid gegeven om te verklaren, toe te lichten en 'je waarheid' te vertellen.

Inmiddels zijn we wat verder met dit topic en kennen we de manier waarop jij aan een discussie deelneemt. Ik vind dat je de zaak probeert te manipuleren door jezelf in een slachtoffer hoekje te drukken. Je hebt kansen genoeg gehad, maar eerlijk gezegd begin je mij de keel uit te hangen met dat onnozel gezwam.

Toen we uiteindelijk met een stelling kwamen over jouw mening heb ik maar weinig weerwoord gelezen en alleen persoonlijke aanvallen gezien. Ik denk dat dit kenmerkend is.

Mijn conclusie is dat een neo-nazi bent en niet op een normale manier een discussie kunt voeren. De reden daarvoor weet ik niet, misschien ben je zelf gewoon te laf om het toe te geven of ben je gewoon niet in staat om met argumenten te komen. Dat laatste is misschien niet zo verwonderlijk, aangezien de argumenten van neo-nazi's veelal gebasseerd zijn op luchtkastelen.

Ik stel voor dat je vertrekt, aangezien je niet in staat bent om een normale discussie te voeren en ik geen zin heb om dit spelletje met je mee te spelen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Waarheidwo2 schreef:Hiermee zou ik -eindelijk- deze discussie willen afsluiten want ik heb mijn conclussies getrokken over jou, Lord_Veterinari
1)Volgens mij ben je een Stallinist die elke andere mening wil onderdrukken
2)Je weet wel wat ik bedoel en dat heel wat dingen waar zijn maar je bent te laf om het toe te geven of je bent een grote leugenaar.
3)Je hebt niks van mensenkennis door mij te pas en ten onpas van neonazisme te beschuldigen.
4)In het begin heb ik altijd gelooft wat je zij (omdat je het etiket 'coordinator experts' droeg) maar blijkbaar misbruik je dat altijd.
Nogmaals deze discussie heeft niks met het onderwerp te maken maar ik wil deze niet eenzijdig stoppen omdat je anders denkt dat ik me niet kan verantwoorden of ik laf ben. Dit besluit moet samen genomen worden.
Je kunt mijn naam niet eens schrijven en dan wil je een discussie aangaan?

1) Ten eerste zou dat een Stalinist zijn (met 1 L dus) en ten tweede ben ik dat niet. Maar je hebt in één ding gelijk: JOUW mening dient op dit forum onderdrukt te worden. Iemand die het nazi-regime vergoelijkt heeft geen plaats op een forum, wat gewijd is aan WO2 en het gericht is op de jeugd, om hen te leren, dat dergelijke zaken totaal fout en verwerpelijk zijn.

2) Ik heb over een heleboel dingen heel goed door wat je probeert te zeggen. Maar ik wil het JOU horen zeggen. Ik wil dat je het lef hebt om toe te geven dat je een neo-nazi bent. Een forum is niet bedoeld om standpunten uit te dragen, waarvan 1 of 2 users 'weet wat je bedoelt'. Op een discussieforum poneer je je stellingen en ben je volwassen genoeg om gericht tegenvuur te accepteren. Als je daar niet mee om kunt gaan is het je tegenstande 'laf' of 'een leugenaar' noemen wel een uitermate groot zwaktebod.

3) Hier hoef ik alleen maar LOL op te zeggen.

4) "In het begin heb ik altijd gelooft wat je zij..." :roll:
Wat heeft mijn functie hier verder mee te maken? Mijn reacties op jou zijn geweest als user. Ik heb in geen enkele post geroepen, dat ik het betre weet of dat jij onzin kletst, omdat ik coordinator ben. Het feit dat ik dat ben, maakt mijn reacties niet meer of minder valide. Mijn argumenten spreken gelukkig voor zichzelf.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik denk dat ik 'm even help met vertrekken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Deze gaat op slot. Denk dat er genoeg gezegd is.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten