Battlefield Relics

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Battlefield Relics

Bericht door LHek »

Voor mijn eigen operatie Market Garden site ben ik net begonnen met een soort van project om wat foto's en informatie te verzamelen van Battlefield Relics (vondsten die zijn gedaan op het slagveld) Dus als jij nog zulke vondsten hebt hoor ik het graag. Behalve opgegraven vondsten tel ik ook zoldervondsten tot battlefield relics. Voorwaarde is wel dat de vondsten zijn gedaan op de voormalige slagvelden van operatie Market Garden (dus Eindhoven, Veghel, Eerde, Valkenswaard, Oosterbeek, Nijmegen, Arnhem enz.).
Voor meer informatie zie: http://www.geocities.com/dutchwarmarket ... roject.htm
Ik hoop dat het goed uitpakt want het is het eerste project van mijn site.

EDIT- URL van dat topic hoort http://dutchwar.proboards24.com/index.c ... 1082913479 te zijn -EDIT
Laatst gewijzigd door LHek op 25 apr 2004, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Ik heb een allgemeines sturmabzeichen gekocht en de verkoper zei dat ie is opgegraven in de streek rond arnhem.Als je foto's wilt stuur ik je ze wel effe door.

greetz
gilles
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Let er op jongens dat zulke verhalen helemaal niets waard zijn, zolang je de verkoper niet al jaren kent en 100% vertrouwt!!
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Kijk maar naar Marktplaats.
Hoeveel items dat daar te koop worden aangeboden met het verhaal dat het is gevonden/opgegraven in Arnhem.
Zolang je het zelf niet hebt gevonden is elk verhaal zonder bewijzen gewoon een verhaal,geen feit.

Adrian.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Ik vertrouw de verkoper 100 % O-)
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Ik weet het, er worden van veel vondsten gezegd dat ze zijn gevonden in Arnhem om het aantrekkelijker te maken. maar er zijn natuurlijk ook mensen die de bodemvondsten zelf hebben gevonden en er 100% zeker van zijn.
Gilles, stuur de foto's maar zou ik zeggen :)
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Plaats reactie