collectie MGschutze

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:zeer mooie collectie alleen jammer van die repro armband "theodor eicke "
maar ja in taiwan maken ze het ook zo mooi na
:lol:
Waar bazeer je dit op??
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door Edgar »

Jantje beton, zoek een leven met je eigen flutcollectie... (mooie LW camera die je hebt trouwens jantje :D ).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door JimK »

jantje beton schreef:zeer mooie collectie alleen jammer van die repro armband "theodor eicke "
maar ja in taiwan maken ze het ook zo mooi na
Ik zie dat je je direct aanpast aan het door jouzelf geschetste "niveau" van dit forum. Klasse!

En wat betreft de mouwband, als dat is wat je denkt heb je nog veel te leren of nooit goed opgelet. :wink:

Gr. Jim
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door jantje beton »

mgschutze schreef:
jantje beton schreef:zeer mooie collectie alleen jammer van die repro armband "theodor eicke "
maar ja in taiwan maken ze het ook zo mooi na
Ik zie dat je je direct aanpast aan het door jouzelf geschetste "niveau" van dit forum. Klasse!

En wat betreft de mouwband, als dat is wat je denkt heb je nog veel te leren of nooit goed opgelet. :wink:

Gr. Jim
dat ik halverwege de jaren "70 begon met verzamelen moesten de meeste van jullie nog geboren worden
en ik hoorde iemand zeggen dat als je niet tegen kritiek kan je niet aan dit forum hoeft deel te nemen.

ps ik heb geen luftwaffe camera maar een leica 3c ( maar alleen de kenners zien dat )
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door Edgar »

Haha, naja, geniet maar van die leica in ieder geval, ''Kenner''! :mrgreen:
Ik zal verder niet dit collectie topic vervuilen, dat doet afbreuk aan deze (mooie) collectie.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door jantje beton »

Edgar schreef:Haha, naja, geniet maar van die leica in ieder geval, ''Kenner''! :mrgreen:
Ik zal verder niet dit collectie topic vervuilen, dat doet afbreuk aan deze (mooie) collectie.
je bent zelf al een vervuiling op dit forum
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:
Edgar schreef:Haha, naja, geniet maar van die leica in ieder geval, ''Kenner''! :mrgreen:
Ik zal verder niet dit collectie topic vervuilen, dat doet afbreuk aan deze (mooie) collectie.
je bent zelf al een vervuiling op dit forum
Zegt hij die de afgelopen 9 posts alleen maar onzin heeft liggen brallen?
Knap joh !
Waarom laat je je jouw collectie niet eens zien dan?! Kunnen we inderdaad eens zien of jij zo'n "kenner" bent. En ik ben er wel zeker van overtuigd dat MGschutze weet wat hij in de verzameling heeft. ;)
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door jantje beton »

omgitsme schreef:
jantje beton schreef:
Edgar schreef:Haha, naja, geniet maar van die leica in ieder geval, ''Kenner''! :mrgreen:
Ik zal verder niet dit collectie topic vervuilen, dat doet afbreuk aan deze (mooie) collectie.
je bent zelf al een vervuiling op dit forum
Zegt hij die de afgelopen 9 posts alleen maar onzin heeft liggen brallen?
Knap joh !
Waarom laat je je jouw collectie niet eens zien dan?! Kunnen we inderdaad eens zien of jij zo'n "kenner" bent. En ik ben er wel zeker van overtuigd dat MGschutze weet wat hij in de verzameling heeft. ;)
ik kan het wel tonen ,maar dat heeft weinig zin bij lui die zich verheven voelen boven de rest
het is nou eenmaal jullie mentaliteit dat wat jullie hebben het beste is en wat een ander toont wordt simpelweg afgebrand .
dus ik ga daar geen tijd insteken


als de slagers praten ,zwijgen de worsten !!!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door coco »

Jonge wat denk je nu helemaal te doen op dit forum, het niveau nog lager maken dan dat het al is.
En wat betreft dat je al verzameld sinds de jaren 70 who care's net of je nu alles weet met je stoere praatjes.
Laat maar eens wat zien van je eigen collectie, waarschijnlijk durf je dat niet omdat het vol zit met rommel.

Ik weet zeker dat alles in Mgschutze's collectie origineel is, gezien de kennis waarover hij beschikt.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door Auke »

jantje beton schreef:dat ik halverwege de jaren "70 begon met verzamelen moesten de meeste van jullie nog geboren worden
Je schrijft in ieder geval als een 9-jarige. Maar waarom ga je niet gewoon weg als dit forum je zo slecht bevalt?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
ammo
Lid
Berichten: 3509
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door ammo »

[quote="jantje beton"
ik kan het wel tonen ,maar dat heeft weinig zin bij lui die zich verheven voelen boven de rest
het is nou eenmaal jullie mentaliteit dat wat jullie hebben het beste is en wat een ander toont wordt simpelweg afgebrand .
dus ik ga daar geen tijd insteken


als de slagers praten ,zwijgen de worsten !!![/quote]


Waar baseer je dat op ,volgens mij zitten hier geen lui die verheven voelen boven de rest.
En als de mentaliteit je op dit forum niet aanstaat, wat doe je dan nog hier.
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door JimK »

Jantje-Beton, bedankt voor het vervuilen van mijn collectie topic, dat heb je in ieder geval bereikt, hoera!
Laatst gewijzigd door JimK op 18 okt 2009, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Panzer5
Lid
Lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 aug 2009, 12:03
Locatie: Leeuwarden

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door Panzer5 »

mgschutze schreef: En er moet altijd wat te dromen blijven, de foto heb ik alvast :P
Afbeelding
Mooie foto!!
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door jantje beton »

mgschutze schreef:Jantje-Beton, Dat je halverwege de jaren 70 begon met verzamelen is niet terug te zien in jouw niveau qua kennis. Want dan had je in die afgelopen 30 jaar toch iets kunnen leren over mouwbanden, en dan had je gewoon kunnen zien dat dit een origineel exemplaar is.

Verder voel ik me totaal niet aangesproken door jou aantijgingen over verheven voelen etc. Jonge verzamelaars die goed bezig zijn en er echt wat van willen maken juich ik alleen maar toe. Als er geen kritiek gegeven kan worden over het hebben van replica materiaal zal iemand ook nooit iets leren. Want dan denk je dat alles goed is. Als ik ergens naast zit vind ik het ook prettig als iemand mij daar op attendeert. Maar gezien de posts die jij op dit forum plaatst ben jij niet de persoon waarvan ik überhaupt kritiek wens te hebben. Ik heb nog geen enkele post ontdekt die getuigt van ook maar enige kennis, en dat in 30 jaar?? Knap gedaan hoor.

Maar in ieder geval bedankt voor het vervuilen van mijn collectie topic, dat heb je in ieder geval bereikt, hoera!
tja kritiek geven is makkelijker als ontvangen ,maar daar weet je alles van .
als je alleen maar meekletsers zoals die plunjebaalverzamelaar uit hoorn gewend bent dan is het goed toeven hier
en als je veel geld betaald voor een repro armband doet dat best wel zeer .
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: collectie MGschutze > Aggregaat Tigerwürfel toegevoegd!

Bericht door Edgar »

jantje beton schreef:
mgschutze schreef:Jantje-Beton, Dat je halverwege de jaren 70 begon met verzamelen is niet terug te zien in jouw niveau qua kennis. Want dan had je in die afgelopen 30 jaar toch iets kunnen leren over mouwbanden, en dan had je gewoon kunnen zien dat dit een origineel exemplaar is.

Verder voel ik me totaal niet aangesproken door jou aantijgingen over verheven voelen etc. Jonge verzamelaars die goed bezig zijn en er echt wat van willen maken juich ik alleen maar toe. Als er geen kritiek gegeven kan worden over het hebben van replica materiaal zal iemand ook nooit iets leren. Want dan denk je dat alles goed is. Als ik ergens naast zit vind ik het ook prettig als iemand mij daar op attendeert. Maar gezien de posts die jij op dit forum plaatst ben jij niet de persoon waarvan ik überhaupt kritiek wens te hebben. Ik heb nog geen enkele post ontdekt die getuigt van ook maar enige kennis, en dat in 30 jaar?? Knap gedaan hoor.

Maar in ieder geval bedankt voor het vervuilen van mijn collectie topic, dat heb je in ieder geval bereikt, hoera!
tja kritiek geven is makkelijker als ontvangen ,maar daar weet je alles van .
als je alleen maar meekletsers zoals die plunjebaalverzamelaar uit hoorn gewend bent dan is het goed toeven hier
en als je veel geld betaald voor een repro armband doet dat best wel zeer .
Haha, jij bent gewoon echt grappig! :mrgreen: Ik heb al 6 plunjebalen, jij hebt er geloof ik nog een aantal he, maar dan vooral naoorlogs duits toch? :D
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gesloten