Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door merkloos »

http://www.nu.nl/algemeen/1957437/vijf- ... doorn.html

Voelt als een soort aanslag op mij persoonlijk en op het nederlanderschap. Heb zelf toen ik jong was ook wel langs de weg gestaan
toen de koningin langs kwam. Je moet niet denken dat zo gek dan de mensenmassa inrijd.
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door Frontovik »

Gewoon vreselijk wat er gebeurt is :/ .
Echt heel jammer dat zulke zieke geesten bestaan.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
nivek
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 mei 2008, 15:24
Locatie: Werkendam

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door nivek »

Ben ik mee eens,
Ik weet niet wat je bezielt als je zoiets gaat doen. :?
Je zag de het koninklijke familie geschokt kijken.
Zonde van de mooie dag, die mooi had moeten worden.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door mtdr »

Zulke mensen zullen altijd bestaan. Maar het lijkt mij ook behoorlijk zuur als je van alle kanten uit het land komt en door zoiets je zonder de konigin ofwat dan ook gezien te hebben terug kunt. Daarom kun je beter thuis (op tv zie je vaak nog beter) blijven de kans dat je daar door een auto geschept wordt is toch een heel stuk kleiner. :wink:
Verzamel D-Day Soldbucher.
Moengoman
Lid
Berichten: 838
Lid geworden op: 21 okt 2006, 05:07
Locatie: Moengo, Suriname

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door Moengoman »

Koninginnedag laat me al een jaar of 30 koud. Ik ben republikein. Maar toch ... Nederland is zijn laatste restje onschuld kwijt. Dit is een trieste dag.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door rutger »

Karst Tates is vannacht overleden. Nu zullen we jammer genoeg nooit zijn beweegredenen te weten komen.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door jurgen »

rutger schreef:Karst Tates is vannacht overleden. Nu zullen we jammer genoeg nooit zijn beweegredenen te weten komen.
Lijkt me niet zo moeilijk toch, hij wou de koninklijke familie dood hebben, daar kunnen redenen genoeg voor zijn die allemaal wel steek zullen houden.

Maar om daarvoor door een massa onschuldige mensen te rijden gaat mij te ver.
Sander89
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:51

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door Sander89 »

rutger schreef:Karst Tates is vannacht overleden. Nu zullen we jammer genoeg nooit zijn beweegredenen te weten komen.
Het is nu vooralsnog alleen speculeren, maar wat ik erover hoorde was die man alles kwijtgeraakt (baan, huis, scheiding, kinderen mag hij niet meer zien), je ziet het constant gebeuren en het drijft mensen tot het uiterste. De meesten weten zich nog staande te houden, maar als je bij dat alles telkens een brief krijgt wat uit naam is van 'hare koninklijke hoogheid' kan dat net iets laten knappen bij iemand. Het is ook niet zo gek dat je nu telkens hoort dat hij zo'n rustige lieve buurman was, want het zijn juist die types, die in weze al hun emoties en problemen opkroppen, waarbij zo iets in 1 keer kan allemaal geuit wordt.
Of dit geval voorkomen had kunnen worden is de vraag, je doet er eigenlijk weinig tegen en zo iemand moet je in een veel eerder stadium helpen. Het toont het falen aan van de maatschappij, dat iemand alles waar je je aan vast kan houden kwijt kan raken zonder dat de vangnetten die we hebben ingeschakeld zijn.
Gebruikersavatar
de korte golf
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:36
Locatie: Terherne
Contacteer:

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door de korte golf »

Sander89 schreef:
rutger schreef:Karst Tates is vannacht overleden. Nu zullen we jammer genoeg nooit zijn beweegredenen te weten komen.
Het is nu vooralsnog alleen speculeren, maar wat ik erover hoorde was die man alles kwijtgeraakt (baan, huis, scheiding, kinderen mag hij niet meer zien), je ziet het constant gebeuren en het drijft mensen tot het uiterste. De meesten weten zich nog staande te houden, maar als je bij dat alles telkens een brief krijgt wat uit naam is van 'hare koninklijke hoogheid' kan dat net iets laten knappen bij iemand. Het is ook niet zo gek dat je nu telkens hoort dat hij zo'n rustige lieve buurman was, want het zijn juist die types, die in weze al hun emoties en problemen opkroppen, waarbij zo iets in 1 keer kan allemaal geuit wordt.
Of dit geval voorkomen had kunnen worden is de vraag, je doet er eigenlijk weinig tegen en zo iemand moet je in een veel eerder stadium helpen. Het toont het falen aan van de maatschappij, dat iemand alles waar je je aan vast kan houden kwijt kan raken zonder dat de vangnetten die we hebben ingeschakeld zijn.
dit zijn wijze woorden _/-\o_
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door LEO »

Mijn medeleven gaat uit naar de families en nabestaanden van de slachtoffers.

Indien een enkeling zich tot zulke daad verplicht voelt en andere mensen doodt om zijn gelijk te bewijzen is hij in mijn ogen een lafaard.
merkloos
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 14 sep 2008, 14:21

Re: Vijf doden en 12 gewonden bij drama Apeldoorn

Bericht door merkloos »

Sander89 schreef:
rutger schreef:Karst Tates is vannacht overleden. Nu zullen we jammer genoeg nooit zijn beweegredenen te weten komen.
Het is nu vooralsnog alleen speculeren, maar wat ik erover hoorde was die man alles kwijtgeraakt (baan, huis, scheiding, kinderen mag hij niet meer zien), je ziet het constant gebeuren en het drijft mensen tot het uiterste. De meesten weten zich nog staande te houden, maar als je bij dat alles telkens een brief krijgt wat uit naam is van 'hare koninklijke hoogheid' kan dat net iets laten knappen bij iemand. Het is ook niet zo gek dat je nu telkens hoort dat hij zo'n rustige lieve buurman was, want het zijn juist die types, die in weze al hun emoties en problemen opkroppen, waarbij zo iets in 1 keer kan allemaal geuit wordt.
Of dit geval voorkomen had kunnen worden is de vraag, je doet er eigenlijk weinig tegen en zo iemand moet je in een veel eerder stadium helpen. Het toont het falen aan van de maatschappij, dat iemand alles waar je je aan vast kan houden kwijt kan raken zonder dat de vangnetten die we hebben ingeschakeld zijn.
Zoals ze zeggen

een mens die niks te verliezen heeft is gevaarlijk.
Plaats reactie