Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Westwall »

1-1, wordt nog spannend :shock:
ammo
Lid
Berichten: 3509
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door ammo »

Westwall schreef:1-1, wordt nog spannend :shock:

2-3 ,Nederland naar de finale :cheer: :cheer: :cheer:
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

Von Pratt schreef:
Charly1975 schreef:
Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Ik gun het België zondag gaat winnen dan is me dat ook goed hoor.... O, wacht... België lag er in de 1/8 finale al uit....o, herstel....in de groepswedstrijden...o, sorry...België deed niet mee. Niet lullig bedoeld hoor....

Ik denk dat in ieder land dat WEL de eindronde heeft gehaald de hoop en de overtuiging leeft dat dat land wel wereldkampioen gaat worden. Nederland is daarin echt geen uitzondering. Kijk even bij onze oosterburen die er ook van overtuigd zijn. De Fransen hadden ook al het idee dat ze het weer zouden worden evenals de Italianen....en tot slot...vergeet Brazilië niet die zaten met hun gedachten al bij 2014 als zij voor de 7e x wereldkampioen zouden worden... echter zullen ze hun droom van de 6e nog 4 jaar vol moeten houden.
Waarom de Belgische ploeg aanvallen? Omdat toevallig een Belg commentaar heeft op het Nederlandse team? (Er zijn ook tijden geweest dat België meedeed met het WK en Nederland niet, dusja ieder heeft wel al eens zijn partijtje kunnen spelen)
Laten we gewoon stellen dat iedereen arrogant kan zijn als het op voetbal neerkomt (de Belgen, de Nederlanders en wss zelf de inwoners van Timboektoe :roll: Alhoewel ik niet zeker weet of die wel een nationaal elftal hebben...)
Beste Von Pratt, lees het nog een keer goed door mijn reactie...en zoals je dan zelf moet concluderen kom ik tot dezelfde conclusie als jij...mijn reactie was een reactie op...echter wel met een vette knipoog die, zoals ik in het daarop volgende reactie van Robin V lees, ook als zodanig door hem is opgepakt.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Woohooo NL naar de finale. Niet meer gebeurd sinds wat 32 jaar?
Anyway ze speelde eens goed in mijn ogen vandaag. En gun het ze van harte !
Morgen Duitsland - Spanje, helaas ben ik dan niet thuis om te kijken en waar ik ben is ook geen tv.... Balen... :(
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door 779 »

en waar blijven alle cynische reacties van de belgen nu he? bring it on bring it on bring it on :D!!!

779
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Von Pratt »

779 schreef:en waar blijven alle cynische reacties van de belgen nu he? bring it on bring it on bring it on :D!!!

779
1ste goal Nederland --> had er normaal gezien niet geweest aangezien er net een zware fout (tackle) gemaakt werd door van Bommel (ik denk toch dat het hem was, het was althans een Nederlander). Buiten dat een mooie goal.
1ste goal Uruguay --> Prachtig schot en dus een mooie goal
2de goal Nederland --> Dit noemt men 'hoerenchance'. Sneijder heeft weeral eens geluk, net zoals tegen Brazilië
3de goal Nederland --> De knapste goal van Nederland en zonder dat er voorafgaand weer veel getackeld werd
2de goal Uruguay --> Knappe goal, hoewel een te late treffer van de Uruguayanen

Beste spelers: Diego Forlán (Uruguay) en Dirk Kuijt (Nederland)

Verdiende winst? Vind ik persoonlijk betwistbaar, de finale zal het uitwijzen.

Benieuwd wie de tegenstander wordt... 'La Selección' of 'die Mannschaft'
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door 779 »

Prachtige analyse weer... helaas maar van slechts één kant bekeken. Lees namelijk ook niets terug in jouw betoog of die omhaal van Uruguay.
Daarnaast vraag ik me af of van Bommel daadwerkelijk een overtreding maakte alvorens van Bronckhorst scoorde. Of je nou mooi scoort, met mazzel scoort of weet ik veel welke reden je aandraagt: een doelpunt blijft een doelpunt en alleen daarmee kun je een wedstrijd winnen.

779
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Von Pratt »

Bob, natuurlijk kan men nooit volkomen objectief zijn bij dit soort zaken maar wie is er nu het objectiefst? Een Nederlander die nu eenmaal zijn elftal graag ziet winnen (logisch natuurlijk) of iemand die voor geen enkele ploeg supportert (en probeert te kijken naar het spel, de geluksfactor en de goals)?
Verder ging mijn "analyse" slechts over de goals die er gemaakt zijn, niet over het gehele wedstrijdgebeuren (misschien dat ik daar later nog tijd voor maak). Een goal is inderdaad een goal, en daarom gaat Nederland ook door. (Hoewel je hierover misschien ook weer kunt doorredeneren als je denkt aan wat er gebeurd is met afgekeurde of goedgekeurde "goals". Denk maar aan Engeland en Argentinië).

Voor de rest is mijn "analyse" ook een deel gelijkgestemd met de mening van Johan Boskamp (een Nederlander zowaar) die op de Belgische zender Sporza zijn mening over de match Nederland - Uruguay gaf. Ik probeer Nederland niet af te schilderen als pure geluksvogels noch schrijf ik hier commentaar omdat de Belgen niet op het WK zitten (zij hebben mij persoonlijk nooit veel gezegd) maar ik probeer (het is moeilijk maar toch probeer ik het) elke wedstrijd van het WK zo objectief mogelijk te bekijken.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Nou, Nou.. De Duitsers en de Spanjaarden houden het wel spannend.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Nou, Nou.. De Duitsers en de Spanjaarden houden het wel spannend.
Inderdaad. Alhoewel de Spanjaarden in mijn inziens de meeste kansen maakte..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door zjopske »

Spanje 1-0 Duitsland
Door een flinke kop knal :)
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Maak je borst maar nat Nederland...
Was echt jammer had zeker 2-0 kunnen zijn voor Spanje, mits Pedro die bal afspeelde naar Torres.... Maar nee hoor moest gaan voor eigen glorie.. Terwijl Torres links helemaal vrij stond.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sniper snoop »

España es el mejor!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Onze jongens zullen moet vechten, maar de Spaanse verdediging is ook relatief zwak.

Wordt een leuke wedstrijd.

En wat de wedstrijd Duitsland-Spanje betreft; Spanje heeft het verdiend
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Si, España es el mejor, antes y después del partido ;)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gesloten