Persbulletin www.ww2awards.com

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Ik wil er graag op wijzen, dat ik mijn eerdere reactie besloten heb met 'Maar dit is mijn persoonlijke mening'.

(En meneer Sneevliet, als ik mijn titel kon uitzetten, dan had ik dat voor die post gedaan. Maar dat gaat nu eenmaal niet, dus die titel blijft eronder staan. Vandaar mijn toevoeging in de post zelf.)

Er dus Proos op gaan zitten afkatten of het hele forum en de medewerkers over één kam scheren vind ik not done.

Mijn excuses als het rot over komt, maar ik heb me stevig opgewonden over de wijze waarop Stiwot met Gijs is omgegaan een maand of 2 terug en als geboren Rotterdammer draag ik het hart dan sneller op de tong.

En tot zover deze discussie, wat mij betreft.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Ik heb de brief (mail)wisseling ook gelezen. Wat je daar ook voor mening over hebt, vind ik het not done om een doodnormale mededeling over een nieuwe website die voor iedereen toegankelijk is, af te katten met behulp van zaken die met het openen van die betreffende website totaal niets te maken hebben.

Als je eenmaal medewerker bent van iets en je als zodanig presenteerd, moet je heel erg goed oppassen met je eigen mening. Die wordt nu eenmaal eerder als een organisatiemening gezien. Ik heb nergens in mijn posts Proos zitten afkatten, ik heb nergens het hele forum zitten afkatten. Jammer dat hier mensen niet ontvankelijk izjn voor enige kritiek. Ik heb geprobeerd een opening naar jullie te creeren door gewoon te verzoeken of we nu eindelijk dat over en weer gekat kunnen stoppen en kunnen kijken of we meer gazamelijk voor hetzelfde doel kunnen staan. Blijkbaar wordt mijn toenadering totaal niet opprijs gesteld. Ik denk dat dit meer zegt over "enkelen" hier dan over mij. Ik weet genoeg.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Sneevliet schreef:Jammer dat hier mensen niet ontvankelijk izjn voor enige kritiek.
Volgens mij heb je mijn laatste bericht niet helemaal of slechts gedeeltelijk gelezen?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Proos, ik heb uw je post heel goed gelezen en ik waardeer jou mening en opmerking heel erg goed. De daaropvolgende post van L_V getuigd echter weer van het volledig tegenovergestelde niettegenstaande jou opmerking. L_V geeft aan dat hij alleen graag zijn titel had willen uitzetten voor die bewuste post. Echter geeft hij daarmee dus aan te vinden dat die post wel degelijk hier thuis hoort. Daar heb ik helaas op gereageerd.

Dit is mijn laatst epost over dit onderwerp. Het gaat totaal niet meer over de bewuste topic. Als er mensen nog over willen communiceren, gebruik daar dan maar mijn PB voor.

Ik wil graag melden dat de "internationale" en "nationale" reacties op de Awards website zeer overweldigend zijn. De site schiet nu al gigantisch omhoog in bezoekersaantallen nu hopen dat er evenzovele bijdragen zullen komen zodat die site nog meer en beter informatie kan gaan bevatten.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Sneevliet schreef: Ik wil graag melden dat de "internationale" en "nationale" reacties op de Awards website zeer overweldigend zijn. De site schiet nu al gigantisch omhoog in bezoekersaantallen nu hopen dat er evenzovele bijdragen zullen komen zodat die site nog meer en beter informatie kan gaan bevatten.
En dat misschien wel mede dankzij de link op dit forum. :)
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Ik weet wel zeker dat de "reclame" op dit forum daar aan heef tbijgedragen. Per slot van rekening is aan het onderdeel verzamelen en marktplaats te zien hoe veel interesse er op het gebied van onderscheidingen is.
Het is dan ook heel mooi om te zien dat zo veel websites die zich op wat voor manier ook met onderscheidingen bezig houden graag aan dit project hebben meegewerkt. Meer dan 50 andere websites/webbeheerders hebben op de 1 of ander manier er aan meegewerkt of werken er nog steeds aan mee om deze website mede tot een groot succes te maken.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Plaats reactie