Duitse FJ Jumpboots 2e model

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
floriskok
Lid
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2007, 10:25

Duitse FJ Jumpboots 2e model

Bericht door floriskok »

Hallo Iedereen,

Ik zou graag wat meningen horen over deze FJ jumpboots.

Ik heb deze overlaatst gewonnen op ebay en ik moet ze nog
binnen krijgen, dus ik hoop dat jullie mij aan hand van deze
foto's wat meer kunnen vertellen ivm originaliteit.

Alvast bedankt! :)

Floris
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Duitse FJ Jumpboots 2e model

Bericht door michiel01 »

:(
1. Hakken zijn vernieuwd
2. Markering niet correct
3. Leer roept ook vraagtekens bij me op.
4. stiksel... betere foto's noodzakelijk want ben ik niet heel erg enthausiast over.
5. Bij de gehele schoen heb ik een sterk net-niet idee, ja het lijkt er héél sterk op maar het is het net niet. Ik heb kortgeleden een aantal originele paren mogen bekijken van een LW verzamelaar, maar die waren toch echt anders dan deze....
Ik zie te veel rode vlaggen om deze klakkeloos te kopen, alleen al de markering vind ik een te grote no-go om deze te kopen. Het roept bij mij een heel sterk ik pimp m'n schoentjes om ze goed te laten lijken gevoel op.

Ik zie dat ze op ebay staan aan de foto's, ik zou alvorens deze te kopen eerst een betere foto's vragen. Het model lijkt goed, maar ik zou deze zeker niet klakkeloos van ebay kopen.

edit: Ik zie dat ze al verkocht zijn.... de advertentie is ook een typisch geval van de verkoper weet wat hij verkoopt :full: Je kan aan z'n (gebrek aan) tekst zien dat hij weet dat deze niet correct zijn en hij verkoopt ze ook niet als zijnde origineel Duits. Ik heb genoeg gezien, ik hoop niet voor je dat jij degene bent die ze gekocht heeft.

edit 2: ik was weer eens te gefocussed op de foto's en had je tekst niet gelezen. Gefeleciteerd met deze aankoop.....
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Duitse FJ Jumpboots 2e model

Bericht door JimK »

Mijn mening had je al gehad. Niet veel afwijkend van die van Michiel dus... Sorry.
Ik heb onze paren nog even bekeken, maar de stempels staan er toch echt anders in. Ook zijn de stiksels anders.
Plaats reactie