Succes

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Proficiat!

Ik leer ondertussen met de moed der wanhoop nog wat verder voor fysica en economie :cry:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Van harte gefeliciteerd en voor AntwerpX: Succes!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
AlexJJ
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 31 mei 2004, 14:36
Locatie: Hoogwoud

Bericht door AlexJJ »

Geslaagd!

wOOt!

Word vanavond flink zuipen :P
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

proficiat aan alle geslaagden!!!

Ik heb trouwens een vraagje: weten jullie of je bij een mondeling examen voorbereidingstijd mag afdwingen? Want mijn mondelinge examens waren tot nu toe niet al te best, puur omdat ik door de zenuwen blokkeerde. Ik had namelijk geen voorbereidingstijd en dat is voor mij altijd het moment om kalm te worden, om jezelf eventjes tijd te gunnen om de vragen rustig te overlezen en rustig te antwoorden en zo. Helaas...

Niet dat ik dat op het moment zelf zou doen, dat afdwingen, ik vrees dat dat namelijk zeeeer nadelig zou zijn voor mijn punten en dergelijke... :roll: Maar ik weet wel graag vanop voorhand of je kunt voorbereiden of niet.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik vrees dat je dat thuis moet doen, dat voorbereiden. Diep in-en uitademen, gemakkelijke houding aannemen en tegen de spiegel brullen. Tijdens het examen kijk je naar je leraar alsof het een familielid is en je gewoon een uitleg aan het doen bent in de normale omgang. Ik ben op die manier al vlotjes door Engels en Frans mondeling geraakt :)
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Felicitaties aan de geslaagden!!

Antwerpx nog succes!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Bedankt voor de tips, Antwerpx, brullen zal ik doen (thuis hé :lol: ) en mijn laatste mondeling moét dan gewoon lukken zeker? Hihi! Ik breng je verslag uit :P
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

lapijntje schreef:Bedankt voor de tips, Antwerpx, brullen zal ik doen (thuis hé :lol: ) en mijn laatste mondeling moét dan gewoon lukken zeker? Hihi! Ik breng je verslag uit :P
Ik zag er helemaal niet tegenop en was de rust zelve toen ik mondeling moest doen. Als je dan een gezellig gesprek hebt met die docent(en) ben je er doorheen, een paar foutjes is geen ramp. Ze kijken toch naar het gehele plaatje en als je een leuk gesprek met ze hebt is 't oké.

Met mijn mondeling Engels hebben we meen ik 10 minuten over een boek gekletst en de rest over vanalles en nogwat, het was jammer toen 't voorbij was. Ik had een 9 voor dat mondeling toen.

Mijn advies: rust, kalmte, leuk gesprekje, kijk de docent aan en wees niet bang om foutjes te maken maar praat gewoon door en vergeet de tijd, want anders ben je teveel naar iets toe aan het werken (tijd aan het rekken).
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Echt bedankt voor alle tips! K had eerder naar jullie moeten komen :yes:
Toch: nog één mondeling af te leggen, mijn hoofdvak (Latijn) Een combinatie van alles en 't kan niet fout gaan denk ik.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik heb een buis voor wiskunde opgehaald :)
(van 48% naar 66% als eindtotaal :) )
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik kom van 33%, benieuwd of ik ook nog maar één procent kan opahlen :)
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Mijn laatste mondelinge examen is vet goed gegaan!! Idd Proos: 't was een leuke babbel met de leerkracht!! Nu ja, 'k had gelukkig voorbereiding, dus had ik efkes tijd om de vragen op 't gemak te bekijken en om rustig te worden! Nu nog één exaamtje... 't moet gewoon lukken!

Merci é nogmaals voor de tips mondeling en voor iedereen die nog bezig is: nogmaals succes!!
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Mijn resultaten:

Op elk vak er vrij ruim door. Maar Wiskunde was minder tijdesn het kerstexamen, daar mag ik in augustus nog eens voor terugkomen :)
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Nou dat valt volgens mij niet helemaal tegen, wel?

Dat wiskunde dat lag wel in de lijn der verwachting niet? (Zou mij ook kunnen overkomen bij het vak wiskunde..)
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ja, ik had zelfs ook nog herexamens van economie, chemie en biologie verwacht. Al bij al dus nog een meevaller :)
Gesloten