geschiedenis over het ontstaan van belastingen

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

robin.h schreef: maar dan wel in eigen woorden overtypen.
Volgens mij typt niemand ooit wat in zijn eigen woorden over :P
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik bedoel daar mee tot als je bijv in de eerste klas zit,en je komt aan met een woord dat je leert in 4 havo ofzo,tot je het dan in je eigen woorden schrijft.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik zou je ten sterkste afraden om er maar een paar wijzigingen in aan te brengen. Je kan beter de objectieve informatie er uit halen en zelf een volledig nieuw werkstuk typen. Ik heb het afgelopen jaar als Docent in opleiding stage gelopen op een middelbare school, en ik kan je verzekeren dat de meeste docenten dit soort sites blindelings kunnen vinden. Ook degene waar je het niet van verwacht.

Persoonlijk ben ik er geen voorstander van dat dit soort sites op dit forum wordt gepromoot aangezien we toch graag willen dat de schoolgaande jeugd zelfstandig aan de slag gaat in plaats van kant en klaar werk in te leveren.
Maar goed, als je een keer in tijdnoot zit is het wel een uitkomst, en daar heb ik zelf ook een aantal keer van geprofiteerd. :oops:

Maar nogmaals, als het ff kan zelf maken, het is zonde om een onvoldoende te krijgen vanwege een beetje lui/laks heid.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

ik gebruik deze site normaal ook nooit, maar omdat ik in tijdnoot zit vind ik dit werkstuk wel handig om bij de hand te hebben zodat ik alvast een basis heb en dingen die ik niet zo makkelijk kan vinden in 2 middagen daar maar even vandaan kan halen! uiteraard wel in mijn eigen stijl...

alleen ik heb zo goed als geen tijd! ik ben net (half waalf) pas terug van werken (koeling was kapot of zo, dus ik was met paar man nog ff met de baas gebleven), morgen moet ik met iemand anders voedsel enzo inkopen voor de Ardennen waar we vrijdag tot en met maandag heen gaan dus dan heb ik ook al weinig tijd en donderdag moet ik tas inpakken, inleveren bij clubgebouw en ook nog is werken..

dus ik ga voor de herkansing denk ik :p

ik snap ook wel dat je werkstukken van dit soort sites niet blindelings moet overtypen, vaak klopt er geen **** van, gebruik deze sites ook nooit ,maar heb deze dus even puur in gebruik als back up...

ik vind werkstukken en boekverslagen hartstikke leuk om te doen, mits het een leuk onderwerp is omdat net zoals AntwerpX al zei je er iets van leert, ook lezen vind ik niet erg, hoewel boekverslagen maken vaak wel eentonig en saai is... we moesten voor morgen een Engels boekverslag af hebben en wat een geluk: laatst vond ik op een wo2 boekenbeurs bij hotel hartenstein het engelse boek: I Was A Stranger van Gen. Sir John Hackett..dus heb dat boek met plezier gelezen :D

wat wel vervelend is, is dat je bij Nederlands alleen maar boeken van Nederlandse schrijvers mag lezen, en dan moet er vaak ook nog een bepaald thema aan vast zitten, en meot het ook nog is literatuur zijn... waardoor ik nu dus De Erfenis van Connie Palmen aan het lezen ben... en voor dit boek ook al zo'n vaag romannetje... leuk! NOT...
dat soort romannetjes zijn in vergelijking met het gemiddelde boek dat een campaign of slag in WO2 beschrijft echt een peace of cake :P

maar ik dwaal enorm af (zal wel door het biertje komen dat we van de baas kregen) en ik ga maar is de rest van het forum bezoeken en dan me nest induiken!


Yorick

ps: nu ik toch bezig ben: nog bedankt iedereen voor de nuttige posters van propaganda in wo2! we hebben het werkstuk af en zodra ik er een cijfer enzo voor heb zal ik het wel verder vertellen! naar onze mening is het goed gelukt, mede dankzij het boek Propaganda in de Tweede Wereldoorlog dat ik ook op de beurs bij Hartenstein heb gekocht :)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Plaats reactie