Feedback

Een soort van tijdlijn, maar dan in forumvorm.

Moderator: Proos

Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Feedback

Bericht door Proos »

Algemene feedback voor #Tijdlijn op het forum! Feedback voor een bepaalde datum kan - als die datum er al is - gewoon in die thread worden geplaatst.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Feedback

Bericht door Charly1975 »

Wordt het niet een beetje onoverzichtelijk als er in het draadje zelf wordt gereageerd ? Daarbij vraag ik me eigenlijk ook af waarover je moet discussiëren als je in een tijdlijn aangeeft wat er op die dag is gebeurd. Het is gebeurd dus een feit. Hoogstens of een actie wel nodig was, maar ja...dan kun je daarover veel beter een apart topic openen lijkt me i.p.v. in het draadje van de datum.

Verder is het wel een leuk initiatief. Nog een klein puntje qua lay out, wellicht is er nog een onderscheidt te maken als er verschillende zaken op dezelfde datum in hetzelfde jaar hebben plaatsgevonden.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Proos »

Hoi Charly,

We zullen dat denk ik moeten ontdekken. Wat we altijd nog kunnen doen is een topic splitsen en dat ik het item in de lijst link naar het desbetreffende topic. Ik durf niet in te schatten - noch te bepalen - of iets wel of niet nader besproken kan worden: volgens mij kan het best, maar goed: zien we wel gebeuren (of niet).

Ik heb een kleine wijziging aangebracht in de lay out, wat vind je van de wijziging?

Groet,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 4914

Re: Feedback

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Het is beter vind ik. Je ziet duidelijk de jaartallen.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Feedback

Bericht door Charly1975 »

Proos schreef:Hoi Charly,

We zullen dat denk ik moeten ontdekken. Wat we altijd nog kunnen doen is een topic splitsen en dat ik het item in de lijst link naar het desbetreffende topic. Ik durf niet in te schatten - noch te bepalen - of iets wel of niet nader besproken kan worden: volgens mij kan het best, maar goed: zien we wel gebeuren (of niet).
Inderdaad, even kijken wat er gebeurd.
Proos schreef:Ik heb een kleine wijziging aangebracht in de lay out, wat vind je van de wijziging?

Groet,
Proos
Goed werk !
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Feedback

Bericht door Bolt Action »

Zoals al eerder vermeldt, wanneer iemand een post maakt gaat zon thread omhoog.

Als je nou een sticky maakt en daar links in zet naar een (geordende lijst) van de data.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Proos »

Zeker een goed idee, ik zal zo'n lijst maken. Ik maak eerst deze maand nog even vol. Waarschijnlijk dat ik dan per voltooide maand een subforum inricht. Dan heeft het behalve een sticky ook nog een eigen navigatie.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Feedback

Bericht door Charly1975 »

Ik vind dat het volgende hier wel gezegd mag worden: Proos dank je wel voor al het werk dat je er insteekt. Je krijgt een boel input van 'ons' en je probeert het, ondanks je drukke bestaan buiten het forum om, toch zo snel mogelijk up-to-date te houden. Bewonderenswaardig !! _/-\o_ _/-\o_
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Proos »

Dank je, ik moet zeggen dat door de leuke input en hulp, ik de nodige energie krijg om er aan te werken. Dus jullie ook bedankt!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 4914

Re: Feedback

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Proos, ik zou je ook willen bedanken voor het werk dat je hier doet voor het forum! Dankzij jou leer ik bij! :)

Ik zoek nog iemand die mij kan vervangen vanaf 22 juli tot 30 juli, ik ben dan op kamp, morgen al, maar zal dan snel nog een toevoeging doen. Stuur aub een mailtje wie me tijdig wil vervangen, dan stuur ik jou de site's waarop ik de datums vind!
Alvast bedankt!
Kathy & Joris
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 nov 2010, 20:59
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Kathy & Joris »

Hallo,

Prachtig initiatief dit systeem van tijdlijn. We kijken echt wel uit naar het verschijnen van het item "december". Daar valt immers ook wel een woordje over te zeggen. Alvast veel succes en we houden het in het oog hoor.
Voor een nadere kennismaking, bezoek even onze virtuele ontmoetingsplaats...
http://deoogstvaneenleven.skynetblogs.be
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Feedback

Bericht door Charly1975 »

Is het misschien mogelijk om van de datums een sticky onderwerp te maken waardoor de datums op volgorde blijven ? Of gaat dit gebeuren op het moment dat we een heel jaar compleet hebben ?

Verder vind ik het nog steeds een heel leuk initiatief en probeer ik ook iedere keer mijn steentje er aan bij te dragen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Proos »

Sticky onderwerpen staan, als er meerdere sticky zijn, ook weer in volgorde van laatste bijdrage onderling gesorteerd. Het handigste is denk ik toch het overzicht, ik heb die nu weer bijgewerkt voor de maand december. Begint al een hele lijst te worden! Nu alleen januari t/m half april nog en het is compleet.

Ik werk binnenkort alle bijdragen van december bij.

Heel leuk om alle bijdragen te zien, het wordt steeds mooier zo!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Feedback

Bericht door Charly1975 »

Ik snap het met betrekking tot de stiky's maar het moet toch mogelijk zijn om iets op datum te laten ? Nu moet je weleens goed zoeken naar de datum in een maand omdat ze door elkaar staan. Voor ieder probleem is er een oplossing (is er geen oplossing dan is er ook geen probleem) is het gezegde. Wellicht op een andere manier ????
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Feedback

Bericht door Proos »

Voorlopig is - voor voltooide maanden - het overzicht het handigste. Je kunt dan direct doorklikken. Voor de lopende maand is denk ik de combinatie "CTRL" en "F" het meest praktisch. Ik ga eerst nog zorgen dat december en januari bijgewerkt worden en daarna kijk ik of ik een oplossing kan vinden: hoewel dat misschien wel lastig wordt, want het gaat natuurlijk tegen de principes van de forumsoftware in.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie