rechtermuis?

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

rechtermuis?

Bericht door Brianlinden »

Het is mischien beter om de rechtermuis knop uit te zetten want je kan de foto toch downloaden, dat is aangezien meer werk terwijl je de foto gewoon opslaat en je heb het zelfde plaatje. !@!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Waar gaat dit over :?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Wat ik bedoel als je een plaatje wilt uit de gallery. Dan moet je hem downloaden. Is het niet beter om de rechtermuis knop beveiliging weg te halen dat maakt het een stuk eenvoudiger en het scheelt wat zip bestanden op de server. Capiche
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Brianlinden@leiden schreef: Capiche
I understand.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Bij mij verschijnt gewoon het 'opslaan' logootje in de linkerbovenhoek van de afbeelding als ik er met de muis langs kom
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

antwerpx schreef:Bij mij verschijnt gewoon het 'opslaan' logootje in de linkerbovenhoek van de afbeelding als ik er met de muis langs kom
Inderdaad kan ook :D maar als je windows 98 heb is het wat moeilijker
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Je kunt ook gewoon met de rechtermuis erop klikken en dan de rechtermuis inhouden en dan met de linksmuis op ok klikken,en dan de rechtermuis loslaten.Zo kun je de foto's ook opslaan.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Brianlinden@leiden schreef:Wat ik bedoel als je een plaatje wilt uit de gallery. Dan moet je hem downloaden. Is het niet beter om de rechtermuis knop beveiliging weg te halen dat maakt het een stuk eenvoudiger en het scheelt wat zip bestanden op de server. Capiche
Er staan geen zip bestanden op de server, het script comprimeerd de gegevens op het moment dat je het download.

Ik vind het wel makkelijk dat het niet zo makkelijk is de url te achterhalen van de plaat, omdat anders mensen gaan deeplinken en mijn server zwaarder belast wordt. Downloaden is eenmalig en dan kunnen mensen het zelf ergens neer zetten of gebruiken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Dat vind ik steekhoudende argumentatie. Houden zo maar.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie