Battlefield 1918

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Battlefield 1918

Bericht door sniper snoop »

irish guards schreef:"C:\Program Files\EA GAMES\BF1942.exe" :wink:
Kijk eens bij Deze Computer. Zie je daar een map staan genaamd Programme? Zoja, erop klikken en de map EA Games knippen. Nadien de map EA Games plakken in Program Files. Ze zullen vragen om die map te vervangen ofzo, klik op ja. Programme mag nadien weg. Heb je dit gedaan, gelieve seintje te geven.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Battlefield 1918

Bericht door irish guards »

kan programme niet vinden :/
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Battlefield 1918

Bericht door sniper snoop »

irish guards schreef:kan programme niet vinden :/
Mijn excuses, op uw C schijf (Lokaal station).

Deze Computer -> C schijf.

Program Files staat ook op de C schijf natuurlijk.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Battlefield 1918

Bericht door Akko »

Wat is de laatste BF1942 patch dat je nodig hebt?
Moeten de uitbreidingen ook gedownload worden?
En waar download je dan volledig BF1918?
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Battlefield 1918

Bericht door sniper snoop »

Zijn er mensen die de moeite doen om dit te lezen? Zoals eerder vermeld in bericht 1?

http://forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/ ... field_1918

Ik citeer:

Zoals hierboven vermeld, moet je Battlefield 1942 bezitten. Zorg ervoor dat Battlefield tot de laatste versie werd bijgewerkt. De laatste versie is 1.61. Om de versie te checken van Battlefield 1942, bezoek uw Battlefield 1942 en bekijk onder rubriek Custom Games of gewoon link onderaan uw scherm. Heb je de laatste versie niet, bezoek de volgende website en download alles die je nodig hebt. Installeer in volgorde en enkel Client (Geen server)! Bijvoorbeeld Official BF1942 Client Patch 1.6 to 1.61b.


Om Battlefield 1918 te kunnen spelen, moet je Battlefield 1942 bezitten om Battlefield 1918 te spelen. Niet de demo! Battlefield 1942 is zeer goedkoop en bovendien ook licht, lichter dan Medal of Honor: Allied Assault!!! De game is sinds 2002 verkrijgbaar en er zijn wereldwijd meer dan 1 miljard exemplaren verkocht. Je kan Battlefield 1942: World War 2 Anthology (Dit is een pakket die bestaat uit Battlefield 1942 en de modificaties Battlefield 1942: Road to Rome en Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII) kopen voor een appel en een ei. Gemiddeld €15 in een winkel. Je hebt enkel Battlefield 1942 nodig. De modificaties Battlefield 1942: Road to Rome en Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII heb je niet nodig, ook niet om de map "Cassino" te spelen. Dus je hoef niet de World War 2 Anthology te kopen, als je enkel Battlefield 1918 wilt spelen. Dit is idem voor alle mods zoals Forgotten Hope en Desert Combat. Je kan Battlefield 1942, zonder uitbreidingen, kopen. Hierdoor zal uw prijskaartje nog lager liggen! Koop Battlefield 1942 en installeer het. Zorg ervoor dat uw systeem voldoende is. Dit zijn de systeem vereisten.


Download de laatste versie van Battlefield 1918. De setup staat onderaan deze pagina bij Externe Links. De setup werd ingesteld op Duitstalige computers. Terwijl de meeste Engelstalige computers gebruiken. Wat dus betekend dat Program Files bij de Duitsers staat als Programme (De setup staat ingesteld op C:\Programme\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1918)! Zorg ervoor dat je de juiste locatie gebruikt! Want anders bevind er op uw C-schijf (tenzij je een andere schijf gebruikt) een Prgram Files en een Prgramme map. Dus let goed op. Om jullie wat te vergemakkelijken, plaats ik hier de correcte locatie. Of tenminste, dit zou correct moeten zijn! Indien nodig, moet je de schijf instellen als je geen C-schijf gebruikt! Te gebruiken locatie: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1918.


Deze dus: http://www.bf-games.net/index.php?actio ... loadid=929
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Battlefield 1918

Bericht door Akko »

Sorry :p
heb erover gelezen, bedankt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Plaats reactie