MOH:AA Holland Mod

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

Ik ben van plan een mod te maken met de nederlandse uniformen en nederlandse wapens. Ik zelf kan een beetje skinnen en een beetje mappen. Nog niet erg goed maar de Invasion of Holland mod voor OFP gaf me de aanleiding om te beginnen. Dus wie wil helpen is van harte welkom.
Gebruikersavatar
Andre1983nl
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
Locatie: Hollum Ameland

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door Andre1983nl »

Good Luck! :P

Maar 1 vraag ..... waarom neem je een oud spel? (Porbeer Source/Half-life 2)

(Ik gebruik een oud spel omdat ik er al jaren met me porjectje bezig ben)
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!

Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.

Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

Klik wel een goed idee, Half-life (de eerste). Vermits ik Day of Defeat Heb, zou ik het eigenlijk ook kunnen draaien.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

omdat ik nog heel veel MOH:AA speel en dat MOH:AA makkelijk te editen is en dat andere spel dat jullie noemde heb ik niet. Ik heb even gekeken maar Half life is niet echt het spel om er een WO2 spel van te maken. Day of Defeat: Source is dan op zich wel een wo2 spel maar ik weet niet hoe moeilijk dat te editen is. dus ja ik zal eventjes kijken maar verwacht zeker niet veel van day of defeat. Day of defeat wordt het niet. Ik heb hem ook nog niet dus dan zal ik hem moeten gaan kopen dan moet ik gaan oefenen met dat skinnen dus voorlopig nog zeker niet.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

ik denk dat ik ga stoppen. Het is te oud eigenlijk om er nu aan te beginnen. en het skinnen gaat niet helemaal zoals verwacht want de soldaat waarmee ik bezig was. Vanuit het plaatje is het donker dan dat het in het spel is. dus ik stop. of iemand moet hem willen en mee willen helpen.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

ik ga toch door want ik moet het nu nog niet opgeven ik heb een 3d programma gevonden die wapens en models kan invoeren en uitvoeren dus waarschijnlijk begin met een veldmsut ofzo.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door Stefan »

Leuk idee is dat! Ik heb ook nog Medal of Honor Allied Assault :)
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

kan jij ook modden of skinnen?? want ik wil ook de wapens gaan maken. Ik heb trouwens iemand nodig met microfoon. Voor de nederlandse voicetype.. als ik uitgezocht heb hoe ik dat kan doen...
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door sniper snoop »

Om te recorden, gebruik Audacity. Ik heb dit toen ook gerbuikt voor de nieuwe voices voor Bayttlefield 1918.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

okay maar ik moet alleen maar even uitzoeken welk tekst shader ofzo moet hebben om een nieuw voicetype te maken morgen ga ik beginnen met de eerste skinning. De skinnings zijn van dezelfde plaatjes als die van André dus ik hoop dat ze gaan lukken als dat niet lukt wordt het moeilijker. Oh ja btw ik heb wel een paar man nodig die me willen helpen dus als iemand wilt helpen. Dan moet je het zeggen en wat je kunt. Ik ga ook proberen nieuwe wapens te maken. Weet iemand trouwens waar een museum is met de oude wapens ik heb ook plaatjes van de Steyr-Mannlicher karabijn M.95. Dus welke zou ik gebruiken van de Mannlicher (Hembrug) geweer M.95 dus welke zou beter zijn. En ik heb plaatjes van officieren en ik hoop op veel reacties en HULP!! Dus ik zou zeggen help me als je kan modellen en skinnen etc.. Daarbij wat ervaring zou fijn zijn want ik heb nog niet al teveel ervaring maar ja dat komt nog wel. Ik heb wat technische specificatie's gevonden. Er komt een granaat,browning Pistol 1992,4 mitrailleurs en een m.95 karabijn of geweer.
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

okay ik ben begonnen met het uniform van de artillerist misschien lastiger als de infanterist maar ik heb er een beter gevoel bij. Oh ja ik maak het in drie rangen. Wachtmeester en nog twee andere weet niet meer precies welke dus wacht maar af.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door Stefan »

GerjanNL schreef:kan jij ook modden of skinnen?? want ik wil ook de wapens gaan maken. Ik heb trouwens iemand nodig met microfoon. Voor de nederlandse voicetype.. als ik uitgezocht heb hoe ik dat kan doen...
Helaas, nee dat kan ik niet, en heb ik eerlijk gezegt ook geen tijd voor... :oops:
In mijn clan Rastafar1 zitten wel een aantal modders voor CoD 2 t/m 6.

:)
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

maakt niets uit. Ik heb zat tijd want ik zit net op 3 Havo dus ik heb en kan genoeg doen. Oh ja de kraagjes heb ik klaar met de officiele symbolen erop ik hoop dat het mooi staat ik ga morgen fftjes verder en kijk dan of ik nog wat leuke screens kan posten. Oh ja om niet te vergeten ik gebruik Junior Lietenant kostuum als standaard.
Gebruikersavatar
Andre1983nl
Lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jun 2007, 12:30
Locatie: Hollum Ameland

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door Andre1983nl »

sniper snoop schreef:Om te recorden, gebruik Audacity. Ik heb dit toen ook gerbuikt voor de nieuwe voices voor Bayttlefield 1918.
Dat programma gebruik ik ook voor me IOH project.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!

Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.

Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
GerjanNL
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2010, 13:41

Re: MOH:AA Holland Mod

Bericht door GerjanNL »

okay maar ik heb geen microfoon dus die zal ik dan moeten kopen. Ik heb een klein probleempje ik heb mijn 3d programma geregistreerd en nog steeds zegt hij dat ik dat niet gedaan heb dus kan ik niet exporteren. En voor de kleding kan ik ook niet makkelijk kopiëren en plakken omdat ze de mouwen verkeerd over het jasje hebben gelegd dus dat gaat ook niet helemaal volgens plan maar vandaag wil ik de eerste skin afhebben.
Plaats reactie