Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Bericht door S1991 »

Hoi,

Ik heb al sinds een paar dagen het probleem dat als ik een bijlage wil toevoegen ik krijg te zien Bijlage quota bereikt. Maar wat betekent dit nu eigenlijk?!? Heb ik soms al teveel bijlages hier op het forum geplaatst of zijn er teveel bijlages in een topic geplaatst?

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Bericht door Proos »

Klopt, het ingestelde maximum is bereikt zie ik. Ik zal dat aanpassen, maar doe dat na het eerstvolgende onderhoud pas, aanstaande zaterdag. Misschien dat je in de tussentijd uit de voeten kunt met een van de gratis internetdiensten (imageshack e.d.).
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Bericht door S1991 »

Proos schreef:Klopt, het ingestelde maximum is bereikt zie ik. Ik zal dat aanpassen, maar doe dat na het eerstvolgende onderhoud pas, aanstaande zaterdag. Misschien dat je in de tussentijd uit de voeten kunt met een van de gratis internetdiensten (imageshack e.d.).
Uiteraard zal zeker gaan. Maar vroeg me af hoe dat kon.
In ieder geval bedankt. Misschien ook handig om bijlages van members te verwijderen wat al een hele lange tijd niet meer actief zijn geweest?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Bericht door sniper snoop »

omgitsme schreef:
Proos schreef:Klopt, het ingestelde maximum is bereikt zie ik. Ik zal dat aanpassen, maar doe dat na het eerstvolgende onderhoud pas, aanstaande zaterdag. Misschien dat je in de tussentijd uit de voeten kunt met een van de gratis internetdiensten (imageshack e.d.).
Uiteraard zal zeker gaan. Maar vroeg me af hoe dat kon.
In ieder geval bedankt. Misschien ook handig om bijlages van members te verwijderen wat al een hele lange tijd niet meer actief zijn geweest?
Wat uiteindelijk lijd tot het verdwijnen van afbeeldingen en aldus topics zonder afbeeldingen. Het forum verliest zijn waarde hierdoor, mijn mening. Ik zou het zo laten. Het is niet omdat topics misschien jaren inactief zijn, dat ze niet worden bekeken. Een forum is een bron aan documentaire en fotomateriaal. En fotomateriaal verwijderen is dus het forum (hoe kan ik het nou zeggen) "verzieken".
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Sorry Bijlage quota behaald?!?!?

Bericht door Proos »

Hij zou 't weer moeten doen!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie