Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
laurens schreef:Mooyman: Je hebt inderdaad gelijk dat het ook , en misschien wel net zo vaak andersom voorkomt.
Ik ben het echter wel eens met Robin. Als ik mag kiezen heb ik liever dat de andere partij niet koopt.
Laurens
Ben zelf gelukkig nog niet eerder geld kwijt geraakt doordat een verkoper zijn woord niet hielt maar beleef de andere kant van de medaille regelmatig en moet je zeggen dat dat je dan ook behoorlijk de keel uit gaat hangen .
Glenn Janssens schreef:Laurens.
Is wel je eigen schuld hé.
Het lijkt wel alsof sommigen WILLEN opgelicht worden.
Zo'n slechte feedback en toch met die verkoper in zee willen gaan?
Dat snap ik niet.
Leg me dat eens uit,waarom je toch met zo iemand zaken wilt doen.
Adrian.
Kan het een beetje normaal ja, jij hebt zeker nog nooit een slechte aankoop gedaan!!!!
Even terzijde: frons toch altijd mijn wenkbrauwen wanneer ik hoor "..heb dit of dat op ebay GEWONNEN"
Raar jargon vind ik ; je bied voor iets de hoogste prijs, dan noem ik dat gekocht.
Ooit aan gedacht dat de sommige "tegenbieders" niet zo koosjer zouden kunnen zijn; mee in het handeltje zitten van de aanbieder.
Misschien betaald worden door de aanbieder omdat ze de prijs van het aangeboden item in de hoogte zouden jagen en het daardoor "interessanter " laten uitschijnen voor andere bieders.