Wijzig knop?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door Proos »

Het is een algemene instelling momenteel - misschien dat het forum nog aan te passen is, aan de andere kant: er kunnen ook andere regels worden gemaakt - of een andere werkwijze in de verzameltopics en verkoophoek.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 4914

Re: Wijzig knop?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Voor Verzameltopics zou het beter zijn dat je bij de eerste post kunt wijzigen. Want heb nu iets toegevoegd en daar staat nog altijd 16 augustus op. En dat is al een maand geleden.
Gebruikersavatar
teknozin
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2010, 23:06
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door teknozin »

Jentyyy schreef:Voor Verzameltopics zou het beter zijn dat je bij de eerste post kunt wijzigen.
Dit zou voor mijn topic "ALLE WOII FILMS OP EEN RIJ" ook wel handig zijn misschien. Wanneer ik een update heb (ik moet oa achter elke titel nog een imdb.com of trailerlink plaatsen) of filmtitels wil toevoegen uit reacties van anderen, dan doe ik dit toch niet in een volgende reactie op deze post? Omdat dan het hele overzicht verdwijnt, kan ik hier net zo goed mee ophouden...
You can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the Core...
2e Morcie Korps Mariniers IFOR1 Bosnia and Herzegovina (1996)
A Wise man does not fear, A Man afraid does not think...
112 (NL/BUL) Pagncie SFOR4 Bosnia and Herzegovina (1998)
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door Stevo »

jurgen schreef:na een kwartier schiet me meer dan eens te binnen dat ik iets vergeten ben of iets anders had moeten schrijven.
Daarmee bedoel ik in mijn post hierboven dat veel mensen niets overlezen en maar op bevestigen klikken. Ooit aan een forum deelgenomen waar sommige mensen blijkbaar nog nooit Nederlands geschreven hadden terwijl het hun moedertaal was. (ik zeg niet dat het hier zo is). Aan deze mensen werd door de mods vriendelijk gevraagd om eens een spellingscheck te doen via word oid voor hun post online te zetten.

Nu mij maakt die wijzigingsknop niet zo veel uit. Ik heb toch nooit iets in de aanbieding staan of iets interessants te zeggen :wink:

Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Wijzig knop?

Bericht door Charly1975 »

Stevo schreef:
jurgen schreef:na een kwartier schiet me meer dan eens te binnen dat ik iets vergeten ben of iets anders had moeten schrijven.
Daarmee bedoel ik in mijn post hierboven dat veel mensen niets overlezen en maar op bevestigen klikken. Ooit aan een forum deelgenomen waar sommige mensen blijkbaar nog nooit Nederlands geschreven hadden terwijl het hun moedertaal was. (ik zeg niet dat het hier zo is). Aan deze mensen werd door de mods vriendelijk gevraagd om eens een spellingscheck te doen via word oid voor hun post online te zetten.

Nu mij maakt die wijzigingsknop niet zo veel uit. Ik heb toch nooit iets in de aanbieding staan of iets interessants te zeggen :wink:

Stevo
Ook al schrijf je goed Nederlands en heb je de spellingscontrole (spellingscheck ??) gedaan, dan kan het altijd zo zijn zoals jurgen aangeeft dat er ineens weer even iets te binnenschiet ook al heb je de tekst 3x gelezen.
Overigens gebruik ik FireFox en daar staat de spellingscontrole gewoon aan en hij geeft aan dat het woord "spellingscheck" geen Nederlands is :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
teknozin
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2010, 23:06
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door teknozin »

Akko schreef:Maar wat ik wel goed vind is dat er een wijzig knop dat maar een tijdje geldig is zou kunnen komen.
Ja ok, maar hoe moet het dan met lijsten die eigenlijk altijd wel upgedate kunnen worden?
:?
You can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the Core...
2e Morcie Korps Mariniers IFOR1 Bosnia and Herzegovina (1996)
A Wise man does not fear, A Man afraid does not think...
112 (NL/BUL) Pagncie SFOR4 Bosnia and Herzegovina (1998)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Wijzig knop?

Bericht door 779 »

teknozin schreef:
Akko schreef:Maar wat ik wel goed vind is dat er een wijzig knop dat maar een tijdje geldig is zou kunnen komen.
Ja ok, maar hoe moet het dan met lijsten die eigenlijk altijd wel upgedate kunnen worden?
:?
Gewoon heel simpel. Als je een lijstje met films hebt gemaakt in je eerste openingspost en die ziet er zo uit:

The Longest Day
Band of Brothers

En als je dan een nieuwe film o.i.d. wil toevoegen, maak je een tweede post in je topic en dat komt er dan zo uit te zien:

The Longest Day
Band of Brothers
Guns of Navarone

Heel simpel en overzichtelijk.

779
Gebruikersavatar
teknozin
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2010, 23:06
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door teknozin »

779 schreef:Gewoon heel simpel. Als je een lijstje met films hebt gemaakt in je eerste openingspost en die ziet er zo uit:

The Longest Day
Band of Brothers

En als je dan een nieuwe film o.i.d. wil toevoegen, maak je een tweede post in je topic en dat komt er dan zo uit te zien:

The Longest Day
Band of Brothers
Guns of Navarone

Heel simpel en overzichtelijk.

779
Ok 779. Dat dit zo simpel is, had ik ook nog wel kunnen bedenken.
Afbeelding

Maar ik denk niet dat het overzichtelijk blijft... Op een openingspost krijg je reacties, waarna je normaal gezien het eerste bericht gewoon update. Nu komt elke update als een gewone reactie tussen de rest van de gesprekken door te staan. Dit is niet echt handig en overzichtelijk toch?

Jero.
You can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the Core...
2e Morcie Korps Mariniers IFOR1 Bosnia and Herzegovina (1996)
A Wise man does not fear, A Man afraid does not think...
112 (NL/BUL) Pagncie SFOR4 Bosnia and Herzegovina (1998)
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door SgtArends »

Sorry dat ik dit onderwerp weer naar boven haal maar ik heb nu ook een probleem.

bij mijn Workshop (Photoshop onderwerp)
kan ik nu mijn 1rste post niet meer wijzigen.
maar ik wel nog 1 plaatje weghalen, hoe doe ik dit ?
is dit nu nooit meer mogelijk ?
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Wijzig knop?

Bericht door 779 »

Zal wel beleidswijziging hebben plaatsgevonden nadat enkele forumleden al hun posts leegeditten. Denk dat je het beste een moderator kunt PB'en als je persé een foto wilt aanpassen in een 1e post.

779
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Wijzig knop?

Bericht door SgtArends »

Bedankt voor je reactie Bob,
ik wacht nog heel even zodat een Moderator hier antwoord kan geven op mijn vraag.

-Luuk
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Wijzig knop?

Bericht door michiel01 »

Bob noemt de beste oplossing. Het is inderdaad zo dat je niet eindeloos je posts kan editten. Stuur even een pbtje en ik zal er eens naar kijken voor je.
Plaats reactie