Combats?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Combats?

Bericht door US army »

Ik heb nu combats van mijn vader, maar ik wil ze niet verder kapot doen, door ze te dragen op de scouts enz.
En ben op zoek naar nieuwe.... maar ja, combats zijn nogal koud, toch de gene die ik nu heb...

De nieuwe combats zijn deze nog steeds zwart? en niet zo als de US desert boots? en hebben deze een degelijke zool? van Vibrant ofz? En zijn deze toch wel warmer?

Iemand een idee?
grtz
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Combats?

Bericht door panzer lehr »

Ik draag soms zelf ook combats en die zijn roodbruin van kleur van undercover geloof dat je ze enkel in zwart en roodbruin kunt krijgen die hebben een degelijke zool en heb het er nog nooit kou in gehad. :)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Combats?

Bericht door S1991 »

US army schreef:Ik heb nu combats van mijn vader, maar ik wil ze niet verder kapot doen, door ze te dragen op de scouts enz.
En ben op zoek naar nieuwe.... maar ja, combats zijn nogal koud, toch de gene die ik nu heb...

De nieuwe combats zijn deze nog steeds zwart? en niet zo als de US desert boots? en hebben deze een degelijke zool? van Vibrant ofz? En zijn deze toch wel warmer?

Iemand een idee?
grtz
Die van Gore-Tex wat de Nederlandse politie gebruikt zijn degelijke schoenen.
Lopen als sportschoenen en hebben een dikke zool. Zijn lekker warm, draag ze zelf ook.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Combats?

Bericht door johan willaert »

Ik veronderstel dat je het over de Belgische Gevechtsschoenen hebt...

Er zijn tegenwoordig een 5-tal soorten zwarte schoenen die via de Militaire winkel kunnen aangeschaft worden en/of gedragen mogen worden

1. Oude Combats
2. Gelijkaardige modellen voor de zomer (leder/canvas)
3. Opvolger van de Combat (lomp, zwaar, dik en met haken...)
4. Nieuwe schoen licht model
5. Nieuwe schoen zwaar (dik) model

De laatste nieuwe modellen zijn een mix van leder en kunststof en zijn verkrijgbaar in zowel een lichte als zware (warme) versie. Dit zijn zeer goede schoenen die licht om dragen zijn...)

De eerste opvolger van de oude 'Combat Schoen' was zwaar, dik lomp en veel te warm...

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Combats?

Bericht door US army »

bedankt,

maar Johan, die nieuwe moddelen zijn dat zo de action man boots? ^^,
Want ik vind de 'look' van de oude moddelen echt netjes ^^, enkel zouden deze warmer kunnen en beter uitgerust worden met een deftige zool...

zijn die er ook?
grtz

Afbeelding
oud model niet?
Afbeelding
nieuw model?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Plaats reactie