Slowchat topic - deel 20

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Jolijn schreef:Zo... weekend weer afgelopen, en weer 'fijn' naar school :)
Fijn is het idd niet.. Mag de komende 2 weken in het studiehuis gaan zitten omdat er bij Nederlands spreekbeurten zijn en ik het niet opnieuw hoef te doen. Vandaag ook eerste 2 uur vrij en dan het 3e lesuur in het studiehuis gezeten, met geschiedenis film gekeken, 5e uur tussenuur en 6e uur weer terug naar het studiehuis....
En dit gaat wss de komende weken op de maandag zo blijven.

Zojuist terug van de fysio, volgens hem kon ik bepaalde dingen met mijn lichaam doen wat nogal "raar" was haha. :bonk:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Kugelblitz »

Kinders, geniet nog maar even van school, studie of werken is een stuk harder werken en meer verantwoordelijkheid...
Je zou het nu niet zeggen, maar als je over een paar jaar terugkijkt denken jullie aan die goede oude Kugel, wat een wijsheid destijds, haha! ;)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door SgtArends »

Later willen we toch weer terug naar die goede oude school tijd :)
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Kugelblitz schreef:Kinders, geniet nog maar even van school, studie of werken is een stuk harder werken en meer verantwoordelijkheid...
Je zou het nu niet zeggen, maar als je over een paar jaar terugkijkt denken jullie aan die goede oude Kugel, wat een wijsheid destijds, haha! ;)
Ik zal er nog eens aan denken (als ik er aan denk) 8)

Ik heb iig 'zin' in volgend jaar, nu profiel kiezen dus volgend jaar kan ik me veel meer richten op de vakken die ik ook écht interessant vind.
Nu is het nog zoveel "algemeen", ik heb totaal 17 vakken, waarvan 16 in een rooster (filo een half jaar en hv een half jaar). Ik hoop me volgend jaar meer te kunnen vinden in de 12 (of 11) vakken die ik overhoud.
En daarna vervolgopleiding, ik ben alleen, als ik niet blijf zitten en dus ieder jaar overga, 17 als ik mijn atheneum afgerond heb (met 3 jaar gymnasium).
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door beno »

Ik verlang ook naar volgend jaar, zodat ik me volledig op de moderne geschiedenis kan toeleggen ;)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:Kinders, geniet nog maar even van school, studie of werken is een stuk harder werken en meer verantwoordelijkheid...
Je zou het nu niet zeggen, maar als je over een paar jaar terugkijkt denken jullie aan die goede oude Kugel, wat een wijsheid destijds, haha! ;)
Heb je zeker gelijk in, als ik nu al kijk heb ik vaak al zoiets van was ik nog maar een kind van 2 jaar haha.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
SgtArends
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 13 sep 2010, 21:29
Locatie: Rheden, (GLD)
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door SgtArends »

Oorlogje spelen met houten pistolen en maar blijven toegeven dat je niet geraakt was zijn toch wel de mooiste dingen in je leven :mrgreen:
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Stefan »

Haha, dat herken ik heel goed :P

Weet nog dat de gebruiker Ivo Wilms een heel gangenstelsel uitgegraven had in de geluidswal langs de rijksweg hier bij mij in het dorp. :P
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

S1991 schreef:
Kugelblitz schreef:Kinders, geniet nog maar even van school, studie of werken is een stuk harder werken en meer verantwoordelijkheid...
Je zou het nu niet zeggen, maar als je over een paar jaar terugkijkt denken jullie aan die goede oude Kugel, wat een wijsheid destijds, haha! ;)
Heb je zeker gelijk in, als ik nu al kijk heb ik vaak al zoiets van was ik nog maar een kind van 2 jaar haha.
Lekker nergens over na hoeven denken :)
Man, vandaag tot 4 uur les met dit mooie weer :(
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Stefan »

Ik had vandaag vrij, ben ik maar naar de stad gegaan met een hele goede vriendin van mij.
Lekker op het terras een ijskoud pilsje.. Wat een heerlijke dag was het.
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Hmm... ben nu aan het nadenken voor een column voor een Engelse krant (voor Engels) :)
Ga een column schrijven over iets wat me opvalt, misschien is iets over de British East India Company (evt. in vergelijking tot VOC) wel een goed idee? Of niet? Als jullie nog iets leuks weten kom maar op....

Trouwens... info over Engelse kranten (tabloids/broad sheets) is ook welkom (wat staat er precies in,de opbouw ed, het niveau in vergelijking met onze kranten) ;)
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door SS collector »

Voor mij mag volgend schooljaar nog lang wegblijven op dezelfde school al mijn 'lieve' nicht :/ word een heuse 3de Wereldoorlog in die school XD
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Whaha, wij hebben vandaag te horen gekregen dat de direteur van de school er mee stopt :(
SS collector
Lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 jan 2009, 21:45

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door SS collector »

Voor mij deze week geen school, begint de lente eindelijk krijg je de griep :(

Maarja des te rapper is het volgende week eindelijk auto gaan afhalen :)
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Ahh...
Echt mooi weer nu, en heb ik natúúrlijk weer tot 4 uur les :(
Nouja, morgen uur eerder uit, en lekker paardrijden (wrs. ook priveles, zaterdag ook weer). Moet nog wel een opdracht voor Geschiedenis afmaken en leren voor een toets enzo. Vrijdag ook weer paardrijden + m'n vriendin komt, zaterdag zoiezo paardrijden (priveles), en naar mn opa. Zondag wéér paardrijden (goh) en huiswerk doen en....
Dat is een beetje de planning :)

Veel plezier alvast met je autootje :)
Gesloten