Lachen/huilen met marktplaats

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Lachen/huilen met marktplaats

Bericht door sobel »

wvd schreef:Topic idd door laten gaan mensen die geen print screen maken kan je toch als mod gewoon die ene post verwijderen. Niet het hele topic verbannen op die manier verkloten de slechte het weer eens voor de mensen die WEL moeite willen doen.

Ik weet niet waar je het over hebt, dit topic dateert uit 2011, recent is het topic helemaal niet gesloten.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Lachen/huilen met marktplaats

Bericht door Jan Klaassen »

De posts hier horen in het "echte" Lachen/Huilen met Ebay en Marktplaats-topic (in het forumonderdeel Verzamelaars&Collecties):
http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t ... start=2190
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Lachen/huilen met marktplaats

Bericht door wvd »

Daar ging het dus fout kon de goede versie niet vinden. die staat niet in de babbelbox maar in verzamelen/collecties.

Dubbele thread dus eigenlijk. Dacht dat de oude niet meer bestond zag het nergens terug
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Lachen/huilen met marktplaats

Bericht door sobel »

Problem solved, dan gooi ik deze op slot :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten