Forum select

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Forum select

Bericht door Proos »

Je opmerkingen zijn genoteerd.
Bij de evaluatie zullen we ze meenemen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Forum select

Bericht door Jasper J »

Nog iets wat ik niet snap de mod zijn wel lid van het forum select en kunnen dus posten wat zij er willen :bonk:
Wie heeft dat beoordeelt?Is dit dan het open karakter van het forum :?
Wat is het nut van de berichten tot die nu in slelect staan,ik geloof dat 98% van het forum er toch niet op kan reageren.
Het slecte groep dat kan posten kan elkaars verzameling ophemelen is dat KWALITEIT?
Het feit dat er bijna niemand reageert op dit topic zegt veel,het zegt namelijk dat veel mensen die ook hun twijfels hebben niet reageren bang hun eventuele plekje in het groepje select te verspelen,nu zullen er vast veel zijn die gaan zeggen dat het niet zo is er het helemaal eens zijn met select.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Forum select

Bericht door sobel »

Dat is niet helemaal waar, vanwege de mogelijkheden die mods hebben (het openen/sluiten van topics, verplaatsen ect) kunnen ze wel posten in dat topic of indien nodig daar hun taak uitvoeren, echter moderators die niet in de select groep zitten (en die zijn bekend) zul je daar ook niet tegenkomen. In het kander van het open karakter van dit forum laten we maar zeggen.

Verder snap ik dat over het ophemelen niet helemaal, ik zie slechts enkele keren een compliment terugkomen en dat is gezien de informatie die er word gegeven door de leden nihil. Het blijft niet beperkt bij enkel het plaatsen van een foto, nee er word uitgebreide info gegeven over opjecten met prachtige foto's.

Dat laatste over dat mensen niet reageren is natuurlijk enkel speculatie, de daaropvolgende zin trouwens ook. Ik zie niet wat dat toegvoegd aan deze discussie.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Forum select

Bericht door Kugelblitz »

Dit topic gaat nu op slot, je hebt op alle vragen antwoord gehad en zoals je reeds meerdere keren hebt gezegd: we komen er toch niet uit.
De Staff zwaait hier de scepter nu eenmaal (zoals op elk ander forum)en zo is dat, als het je niet aanstaat ga je ergens anders heen. Leden hebben genoeg inspraak en kunnen altijd hun vragen of opmerkingen kwijt, dus het is niet zo dat het hier een dictatuur is.

Ik heb geen zin in allerlei loze beschuldigingen, verwijten en theorieën over mogelijke superieure groepsvormingen binnen het forum, want dat is niet het geval. De insteek van Select is al vaak genoeg toegelicht in dit en andere topics, dus de bedoeling lijkt me duidelijk.

Dat er in verhouding veel moderators in het Select onderdeel zitten komt doordat de moderatoren op het hele forum bevoegd zijn en tevens moet de start van dit project in goede banen worden geleid. Toevalligerwijs (of logischerwijs) behoren er ook enkele moderatoren tot de serieuzere verzamelgroep van dit forum.
Tenslotte mag je inderdaad meer kwaliteit verwachten wanneer serieuze leden met verstand van zaken op elkaars collecties reageren, dan wanneer er allerlei figuren storende vragen stellen of slowchatsessies houden.
De andere 99% van het forum zijn nog steeds voor iedereen beschikbaar, kijk eerst eens wat je wel hebt, voordat je je beklaagt over hetgeen je niet hebt.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gesloten