account

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
joostww2
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jul 2011, 21:17

account

Bericht door joostww2 »

hoi,

ik kan niet meer inloggen op mijn account joost-ww2, omdat ik ooit mijn wachtwoord vergeten was en een nieuw had aangevraagt.
dit was een code die ik niet uit mijn hoofd weet.
stom dat ik het toen niet veranderd had want mijn msn account waar dit account bij stond is geblokkeerd :( en kan ik dus mijn wachtwoord niet meer opzoeken.
is het mogelijk dat ik het wachtwoord van joost-ww2 kan krijgen of moet ik door op dit account.

MVG,
Joost
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: account

Bericht door Proos »

Dag Joost,

Het gaat er maar net om dat we kunnen vaststellen dat het account echt van jou is. Daar is het e-mailadres normaliter voor, maar in dit geval kunnen we ook het IP-adres vergelijken. Zolang je geen andere internetaansluiting genomen hebt. In dit geval ziet het er bemoedigend uit. Stuur even een e-mail naar mijn forumnaam @wo2forum.nl en ik regel dat je er weer in kunt. Let op: je e-mail moet ook afkomstig zijn van je computer thuis (ivm IP-adres).

Groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
joostww2
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jul 2011, 21:17

Re: account

Bericht door joostww2 »

ik was dit al weer helemaal vergeten :oops: sorry daarvoor,
als ik het goed begrijp moet ik een mailtje sturen vanaf de computer waar ik me het laatst aangemeld heb?

Joost
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: account

Bericht door Proos »

Geen probleem.

Mailtje ziet er iig goed uit. Er is een nieuw wachtwoord ingesteld waar je mee kunt inloggen. Dit nieuwe wachtwoord heb ik je per e-mail gestuurd.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
joost-ww2
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2009, 11:32
Locatie: zeeland

Re: account

Bericht door joost-ww2 »

het is gelukt, bedankt! :)

Joost
Plaats reactie