Ciney Oktober 2011

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Ciney Oktober 2011

Bericht door sobel »

Dat is toch logisch? je moet als verkoper je aandacht verdelen, als je een stand hebt van 5 meter en er staan 5 mensen naar je spullen te kijken dan kan je er maar 1 tegelijk helpen. Dus ten eerste is er altijd en overal een potentiele mogelijkheid om iets te ontvreemden.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ciney Oktober 2011

Bericht door coco »

Er loopt op Ciney wel zeker beveiliging rond, en super dat jullie die niet opgemerkt hebben want dat is ook de bedoeling.
Naar het schijnt lopen er elk jaar 200 Nederlandse en 200 Belgische politie agenten + een tal van 'civiele' beveiligers rond, in civiele kleding.
Dit is om diefstal e.d. te voorkomen (volgens mij een jaar terug is er iemand opgepakt voor diefstal) en om te controleren op illegale spullen zoals dat Nederlanders zonder vergunning werkende wapens kopen bijv.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Ciney Oktober 2011

Bericht door 779 »

200 Nederlandse agenten? Zoveel lopen er dagelijks in geheel Nederland niet eens rond :P Naar mijn weten hebben ze jaren geleden eenmalig eens alle kentekenplaten gescand waarvan een groot deel dan bij de grens werd gecontroleerd op verboden wapentuig.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Ciney Oktober 2011

Bericht door coco »

Ik heb een tijd terug dit gehoord, bedenk je goed dat er een hele hoop Nederlanders daar ff snel wapens hopen te scoren.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie