Kan niet inloggen met eigen ID

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
RLS1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2012, 11:39

Kan niet inloggen met eigen ID

Bericht door RLS1 »

Beste heren,

Ik ben al sinds 2005 lid, echter een tijd niet actief geweest.

Ik probeer vandaag in te loggen, maar ik krijg de melding dat dit niet mogelijk is.
Uiteraard heb ik mijn wachtwoord proberen op te vragen, maar mijn gebruikersnaam/email was niet bekend.

Mijn originele gebruikersnaam was RLS.

Kan iemand mij helpen deze terug te krijgen? Een nieuwe account aanmaken was de enige optie om in contact te treden.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: Kan niet inloggen met eigen ID

Bericht door okke »

Gebruiker RLS heeft iets meer dan een jaar geleden voor het laatst ingelogd op het forum.
Laatst gewijzigd door okke op 25 feb 2012, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
RLS1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2012, 11:39

Re: Kan niet inloggen met eigen ID

Bericht door RLS1 »

Dat zou goed kunnen, maar dat ben ik dus.

Ik kan momenteel niet meer inloggen met mijn eigen ID en geen password opvragen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen met eigen ID

Bericht door Proos »

Excuses voor mijn late reactie!
Heb je nog toegang tot je vorige e-mailaccount?

Je vorige account staat op namelijk op een ander e-mailadres geregistreerd, maar voor ons is het e-mailadres het enige om iemand te laten aantonen dat hij/zij eigenaar is van het account alhier. Meer gegevens hebben we doorgaans niet: het internet is best anoniem.

We willen natuurlijk wel voorkomen dat mensen elkaars account overnemen en dus moeten we zeker weten dat je dezelfde persoon bent, maar meer dan het e-mailadres om dat aan te tonen is er niet. Het is dan ook zwaarwegend in deze situatie en het handigste om weer toegang te krijgen. Het opvragen van een nieuw wachtwoord gaat ook via het bij ons bekende e-mailadres.

Mocht je geen toegang meer hebben tot je vorige e-mailadres wil ik het risico wel nemen je toe te laten als je mij in een privébericht kunt laten weten wat het vorige e-mailadres was. In dit geval is het redelijk uniek genoeg dat ik verwacht dat het veilig is aan te nemen dat alleen jij dat kent. Ik zet daarna het account om.

Mocht dat ook niet lukken dan mag je zelfs nog overwegen een scan van je paspoort/rijbewijs te maken als het echt moet, maar wat mij betreft kun je anders ook je nieuwe account handhaven. Als ik een kopie van je ID heb is er in geval van fraude je identiteit bekend en in die zin - gecombineerd met je nette verzoeken over het vorige account - zou ik dat ook nog wel kunnen verantwoorden om je toegant tot het andere account te verschaffen.

Ik hoor graag hoe ik je verder van dienst kan zijn!

Groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie