een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Gesloten
wo2 spulle
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 feb 2012, 19:30

een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Bericht door wo2 spulle »

heey jongens ik was zondag effe weze zoeken in de buurt bij mij en toen kreegen we een groote uit slag en der kwame een paar stuke van fiets uit en groote tand wiele en klijne, weete jullie of het uit wo2 is er lag ook plaatje bij en in de buurt van een fiets, ook nog punte van een afweergeschut duits waarschijnlijk :mrgreen: :wink: :P
Laatst gewijzigd door wo2 spulle op 21 feb 2012, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
wo2 spulle
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 feb 2012, 19:30

Re: een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Bericht door wo2 spulle »

ee jongens als julle fothos wille zien moet je effe maile mike1900@live.nl want de fothos zijn te groot voor de site zegt ie :x :?
Laatst gewijzigd door wo2 spulle op 21 feb 2012, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2770
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Re: een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Bericht door racefiets »

Is er ook nog een mogelijkheid dat je dit in normaal en vooral ook leesbaar Nederlands vraagt?
wo2 spulle
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 feb 2012, 19:30

Re: een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Bericht door wo2 spulle »

srry hoor maar ik ben emaal niet goed met spelling :? :oops:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: een fiets uit wo2 of niet weet iemand het

Bericht door sobel »

Aan dit forum meedoen is op een normale manier met elkaar communiceren, daarbij hoort ook enigzins fatsoenlijk schrijfgedrag. Iets wat de post totaal niet bevat, vandaar een slotje en een waarschuwing.

Probeer het opnieuw met een nieuw topic.

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten