Boem!!!

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
patrick99
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 jan 2011, 08:58
Locatie: Hulst

Boem!!!

Bericht door patrick99 »

Sommige 2eWO verzamelaars halen graag kwajongensstreken uit he, wat ze duur komen te staan.
Zaten al september vast...
Denk dat ze dit niet meer gaan doen, wat denken jullie??

http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=19462
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Boem!!!

Bericht door panzer lehr »

Dat was niet echt een slimme actie van die 2 mannen. :wink:
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Boem!!!

Bericht door Kugelblitz »

Tja, in alle hobby's heb je zwakzinnigen, niet slim inderdaad...
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Boem!!!

Bericht door Jabnus »

Dat soort rotzakken verpest het voor iedereen in de hobby, aub opsluiten en lang ook! Dit zijn geen kwajongensstreken meer.
De twee hadden als hobby het verzamelen van spullen uit de Tweede Wereldoorlog, dus ook munitie
En de halve gare die het artikeltje heeft geschreven op die site is ook niet goed snik. "Dus ook munitie"??? Daar heb je het al, in ons fijne bekrompen Nederland gooit men en alles en iedereen op een hoop en generaliseert er op los. Het laatste waar we als verzamelaars op zitten te wachten is vergeleken te worden met zulke types.

Overigens geloof ik geen woord van dat verhaal, ... een emmertje kruit? Een aansteker erin gooien en dan nog tijd hebben om weg te lopen? Pfffff, Een betonnen caisson compleet opgeblazen en die rotzak zou slechts gehoorbeschadiging hebben? Daar klopt helemaal niks van! Het riekt veel meer naar een stel zwakzinnigen die een bom hebben gemaakt van gevonden munitie. Ernaast staan en aansteker erin gooien mn hoela. Vraag me af of deze vriendelijke heren ook lid zijn van dit of een van de andere fora waar "wij" opzitten...
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Boem!!!

Bericht door 779 »

Weet je wat het mooie van Nederland is? Die jongen met gehoorbeschadiging kan de eigenaar van die caisson aanklagen omdat door de ontploffing van datzelfde caisson zijn gehoorbeschadiging is ontstaan :D

Maar hoezo verpest die gozer het voor iedereen? Niemand mag al werkende granaten en vliegtuigbommen in zijn verzameling hebben ;)
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Boem!!!

Bericht door utmi »

Jabnus schreef:...Vraag me af of deze vriendelijke heren ook lid zijn van dit of een van de andere fora waar "wij" opzitten...
ze waren actief op oorlogsvondsten.nl
Their name liveth for evermore
Totenkopf1984
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mei 2012, 20:07

Re: Boem!!!

Bericht door Totenkopf1984 »

Ik ken deze jongens. Ze zitten niet alleen maar vast voor deze ontploffing maar ook voor hun mega grote collectie aan schietklare wapens en munitie.
Plaats reactie