SS Ehren ring 1944

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
j.coppens
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2012, 13:43

SS Ehren ring 1944

Bericht door j.coppens »

De SS Ehren Ring is één van de meest gezochte ringen van de tweede wereldoorlog. De ring werd uitgereikt aan verschillende ss-ers die trouw waren aan Himmler en het nazi-regime. De verschillende emblemen zoals een Sig-rune en een doodshoofd die op de ring staan symboliseren het kwaad wat de nazi's over Europa afriepen. De SS Ehrenring wordt zeer vaak gekopieerd terwijl een originele ring ongeveer 10.000 dollar kost. Dat is een bijzonder hoog bedrag omdat er meer dan 80.000 ringen zijn uitgereikt. Omtrent deze ringen was een speciale religie ontstaan.

Ik vroeg me af of ik een originele gekocht had? Wie kan me helpen?

Ik kan geen foto uploaden zo te zien. Voor foto stuur een mailtje naar
j.coppens.ergo@gmail.com
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: SS Ehren ring 1944

Bericht door CollectorWo2 »

Maak een album aan op het net bij mijnalbum.nl of photobucket.com en kopieer de link en dan via img kan je de foto plaatsen en ook deze forum heeft een uploadfunctie ;)
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: SS Ehren ring 1944

Bericht door platoz »

Waarom kun je hem niet uploaden op het forum? Zo moeilijk is het toch niet om het formaat van de foto te verkleinen in Paint?

Overigens denk ik niet dat je hier iemand tegen zult komen die je daadwerkelijk kan vertellen of je een echte hebt of niet, simpelweg omdat we, in ieder geval mijzelf, nog nooit een echte in mijn handen heb gehad.
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: SS Ehren ring 1944

Bericht door 779 »

Geen idee wat jij zelf betaald hebt, maar als je zelf veel minder dan die 10.000 betaald hebt, is het vaak een repro :)
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: SS Ehren ring 1944

Bericht door Memory »

779 schreef:Geen idee wat jij zelf betaald hebt, maar als je zelf veel minder dan die 10.000 betaald hebt, is het vaak een repro :)
En dan mag je hopen dat ie alsnog niet repro is en je er 10000 voor hebt betaald...
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Plaats reactie