Veel te duur?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Veel te duur?

Bericht door Roel R. »

http://www.qoop.nl/index.php?page=%2Fsh ... 53D2767184

4.500,00

Ik heb even zitten te tellen en kom er echt niet aan. Niet eens tot de helft. Is dit een geval van "misschien heb ik geluk en komt er een gek langs"?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Aan de helft zou je toch moeten geraken. Een DKiG kan toch wel uitlopen tot een 1500EUR, een U-Boot-Kriegsabzeichen misschien iets van een 500EUr... ik heb niet van alles een idee, maar ik denk dat je toch wel aan de 3000-3500EUR geraakt voor alles.


Waarom zou hij het niet proberen? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 2253163672 als een overduidelijk gedrocht van een repro al voor meer dan 500EUR gaat, valt dit te proberen..... (zie ook: http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... hp?t=57797)
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ik denk zeker dat het zeker de prijs wel waard is hoor! Denk je eraan om het te kopen? Ik had het ook al gezien, maar ik heb belange zoveel geld niet!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

das wel schandalig. Die feldmütze als echt verkopen...Ik weet niet zoveel van medailles..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

De medailles zitten redelijk in de prijs als het allemaal origineel is. Probleem is dat je op deze foto niet goed kan zien wat het allemaal is en in welke kwaliteit. Overigens probeert de persoon dit geheel al bijna 4 maanden voor die prijs te slijten. de bieding is al verscheidene keren verlopen zonder dat er ook maar 1 bod op is uitgebracht.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Het is ook wel veel geld om dat in één keer uit te geven voor zulke dingen.


Rick
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

tja, ipv het apart te verkopen kan het ook zo. Maar wat het meeste succes heeft... Ik denk dat je sneller door je medailles heen bent als je ze apart verkoopt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Moest het van één persoon (veteraan) komen dan is dat normaal dat het in zijn geheel verkocht wordt.
Maar in dit geval is dat niet zo,dus zou ik dat toch apart verkopen.
Ook al omdat hij het al 4 maanden probeert te verkopen zonder succes.

Adrian.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ja, moest die dat appart verkopen, zou ik daar toch wel goed over nadenken, want er zitten mooie dingen tussen! Heeft er toevallig hem dat al gevraagt of hij die appart verkoopt?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Giel schreef:Ja, moest die dat appart verkopen, zou ik daar toch wel goed over nadenken, want er zitten mooie dingen tussen! Heeft er toevallig hem dat al gevraagt of hij die appart verkoopt?
Deze verzameling word in zijn geheel in 1 keer verkocht.Dus NIET apart.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Is waarschijnlijk zijn eigen (verzameling geweest) kan best begrijpen dat hij hem dan ineens wil verkopen, en niet voor zomaar een bedragje..

Ik zie die advertentie daar ook al een paar maanden staan...
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Roel R. schreef:
Giel schreef:Ja, moest die dat appart verkopen, zou ik daar toch wel goed over nadenken, want er zitten mooie dingen tussen! Heeft er toevallig hem dat al gevraagt of hij die appart verkoopt?
MOEST die dat appart verkopen
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

misschien een zeer dure zeldzame lijst :D

maar gezien wat er allemaal inzit kan dit best een boel opleveren maar de vraag prijs is wel wat hoog.. maja dat heb je met emotiele waarde die hij er waarschijnlijk bij trekt..
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Guido schreef:misschien een zeer dure zeldzame lijst :D

maar gezien wat er allemaal inzit kan dit best een boel opleveren maar de vraag prijs is wel wat hoog.. maja dat heb je met emotiele waarde die hij er waarschijnlijk bij trekt..
tja. hij wil in ieder geval wel dat zijn verzameling goed terecht komt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Mensen reken eens even goed????
Het Deutsches Kreuz in zilver is al 2200 Euro waard, kale cataloguswaarde. Levert dus op een veiling al meer op. Dat is al de helft van alles. De EK I (2x) 160 Euro, de EK II 60 Euro, Panzerkampfabzeichen 2x zilver en 2x brons en tel zo maar door. Ik denk dat je qua cataloguiswaarde al boven de vraagprijs uitkomt hoor.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Plaats reactie