Mijn eerste EK2:)

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Mijn eerste EK2:)

Bericht door laurens jan »

Kan wel eens een zak centje opleveren :P
Erg net EK2
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: Mijn eerste EK2:)

Bericht door platoz »

Toen ik 15-16 was heb ik twee jaar lang een krantenwijk gedaan. Misschien een ideetje? Na twee maanden heb je dat EK1 dan al ruimschoots met je eigen arbeid verdient! En vergeet die berg fooi niet die je altijd met Nieuwjaar mag gaan ophalen :D

En als je een bijbaantje neemt, zal je moeder waarschijnlijk ook wat minder moeilijk doen over al die uitgaven aan militaria spullen :wink:
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Danielcollector
Lid
Berichten: 624
Lid geworden op: 14 okt 2012, 20:04
Locatie: Ermelo

Re: Mijn eerste EK2:)

Bericht door Danielcollector »

ja ik loop zelf ook folders (ik ben 15) en daar verdien ik toch een snelle 11 euro mee per week voor maar 1,5 uurtjes lopen. en aan t eind van het jaar ga je langs alle deuren en vraag je om wat fooi voor je daden en je hebt zo 125 euro in de knip!
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
Gebruikersavatar
Comrade
Lid
Berichten: 853
Lid geworden op: 25 dec 2011, 21:37
Locatie: Leiden

Re: Mijn eerste EK2:)

Bericht door Comrade »

Dan is het zeker en mooie koop!

Daniel, inderdaad veel EK II's, heb er ook een paar in mijn hand gehad, maar uiteindelijk toch geen een gekocht.

Werk zelf al vanaf mijn 15de, maar het meeste geld gaat naar een potje voor mijn studie.
''Drann, drauf, drüber!''
Wolfganger
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 jun 2010, 22:06
Locatie: Arnhem

Re: Mijn eerste EK2:)

Bericht door Wolfganger »

Dutchy, congrats met je aankoop.
Inderdaad leuk om te zien dat er veel jonge verzamelaars zijn.
Een half jaar terug heb ik eveneens mijn eerste EK II gekocht, online.

Zelf ben ik al sinds m'n 14/15e aan het verzamelen. Ik ben nu 20. Ik heb niet heel veel, maar ik doe het rustig aan. Het gaat in golven; een periode veel belangstelling dan weer minder... :P
Wel, wil ik zo bijzonder mogelijke spullen verzamelen. Precies wat Kugelblitz zei. Dat is de kick voor mij..
Plaats reactie