homohuwelijk

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

homohuwlijk moet kunnen of niet?

Ja, tuurlijk
18
37%
Ja
12
24%
Mnee
5
10%
Ben je gek!
14
29%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

homohuwelijk

Bericht door Jurryt »

Aangezien meerendeel van Amerika er erg op tegen is, vraag ik jullie hierover je mening. Moet het kunnen of niet? is het walgelijk of niet? Graag wil ik hier jullie mening over weten

Ik vind dat het moet kunnen en het niet walgelijk is. Als je sexuele aard in die hoek ligt, heb ik daar niets op tegen
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Re: homohuwelijk

Bericht door Glenn Janssens »

Harsha schreef:Aangezien meerendeel van Amerika er erg op tegen is
Amerika is een achterlijk land wat betrefd zo'n dingen.
Afijn,ik heb daar geen enkel probleem mee.

Adrian.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Laat me niet beginnen over Amerika, moet ik een hele thread voor hebben zoveel haat gevoelens ik voor hen heb :P
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Ik heb niet gestemd omdat ik er geen mening heb.Ik vind homo's kunnen, maar niet diegene die TE "janettig" doen.

Mijn mening hierover !
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

ik vind het best, ken zelf ook enkele homo's en zolang ze niet aan me zitten (jah dat is ook weer zo'n vooroordeel) heb ik er geen problemen mee :)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

toch wel gek dat de 2 die nee of tlek niet hebben gestemd niet reageren.... nou ja, je hebt meerdere begrippen he (niet officieel ofzo)
homo --> mensen waaraan je niet kan zien dat ze homo zijn
nicht ---> die bijna traffestieten
gay ---> opvallende homo's
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Misschien zijn hier ook wel leden die homo zijn.....kan me voorstellen dat die nie veel belang bij zo'n topic hebben.
Als mensen willen trouwen dan doen ze dat toch?.....mij persoonlijk zegt trouwen niks..stel je voor..hele leven aan 1 persoon vast zitten :wink: ..of heet dat bindingsangst?? :evil:
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Geen problemen mee, simpelweg omdat ik nog nooit een deftig tegenargument heb gehoord :)
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

er zullen vast wel homo's hier zijn, of bisexuelen, niets mis mee natuurlijk. Misschien hebben zij geen belang bij zo'n topic, maar het is gewoon voor mij, om mij duidelijk te maken dat hier ook mensen zijn die tegen homohuwlijken/ tegen hen zijn. Dus wil ik dat ook graag weten :)
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

zo klinkt ut net alsof jewel tegen bent :wink: , schaam je maar niet hoor..van mij mag je gerust met een jongen trouwen
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

lol, kben der beslist niet tegen :) ben zelf een bi :) niets mis mee, wil er ook niet mee geconfronteerd worden ofzo
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Leven en laten leven is mijn motto,

Laat mensen zelf kiezen wat ze willen. Stoor je eraan, loop dan een andere kant op!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

yup
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik weet dat paren die een geregistreerd partnerschap zijn aangegaan (wat in Nederland dezelfde status heeft als een huwelijk) in de meeste landen niet als partners (in de zin van de wet) erkent worden. Hebben getrouwde paren van hetzelfde geslacht buiten Nederland dezelfde wettelijke status als gehuwden?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harsha schreef:Laat me niet beginnen over Amerika, moet ik een hele thread voor hebben zoveel haat gevoelens ik voor hen heb :P
raar...

Homo huwelijk moet kunnen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten