Tarnmilitaria

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Tarnmilitaria

Bericht door Joep »

Hoi,

Ik heb gister ergens op dit forum gelezen (het was een oude post), dat de eigenaar van tarnmilitaria was beroofd.
Ik snap dat dit nu een aantal jaar later is, maar ik vraag me af, zijn de daders ooit nog gepakt?, heeft'ie zijn spullen nog teruggekregen of vergoed ?

Hoe is het precies verder gelopen, ik begreep dat het hier om rond de 1 ton ging aan waarde dat was gestolen als het niet meer was.

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg, Joep! :mrgreen:
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Tarnmilitaria

Bericht door Kugelblitz »

Joep schreef:Hoi,

Ik heb gister ergens op dit forum gelezen (het was een oude post), dat de eigenaar van tarnmilitaria was beroofd.
Ik snap dat dit nu een aantal jaar later is, maar ik vraag me af, zijn de daders ooit nog gepakt?, heeft'ie zijn spullen nog teruggekregen of vergoed ?

Hoe is het precies verder gelopen, ik begreep dat het hier om rond de 1 ton ging aan waarde dat was gestolen als het niet meer was.

Alvast bedankt voor de reacties,

Mvg, Joep! :mrgreen:
Volgens mij is daar weinig van teruggekomen...
Hij woont ergens in het oosten langs een slootje en ik heb me laten vertellen dat ze 's nachts gewoon rijplaten over de sloot hebben gelegd en met een auto de sloot zijn overgestoken. Ik meen ook dat hij ze op heterdaad betrapt heeft, maar ze waren direct weg toen hij aankwam.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Tarnmilitaria

Bericht door Joep »

Wat zonde zeg...
Misschien is dit beetje hele late reactie van mij (5 jaar), maar ik bezoek die site dagelijks,
dus ik kon het me al moeilijk voorstellen. Het is hem wel gelukt zo te zien zijn business weer op
te bouwen, maar alsnog voor eeuwig zonde, ik kan niet vatten dat zelfs op deze branche al criminaliteit voorkomt.

In ieder geval bedankt voor je reactie!
Mag, tenzij er nog wat mensen meer over weten, een slotje op.
(mochten er nog mensen meer over weten, stuur me maar een pb)
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Tarnmilitaria

Bericht door rajbrns »

Joep schreef:Wat zonde zeg...
Misschien is dit beetje hele late reactie van mij (5 jaar), maar ik bezoek die site dagelijks,
dus ik kon het me al moeilijk voorstellen. Het is hem wel gelukt zo te zien zijn business weer op
te bouwen, maar alsnog voor eeuwig zonde, ik kan niet vatten dat zelfs op deze branche al criminaliteit voorkomt.

In ieder geval bedankt voor je reactie!
Mag, tenzij er nog wat mensen meer over weten, een slotje op.
(mochten er nog mensen meer over weten, stuur me maar een pb)
Vrij logisch dat in deze branche ook criminaliteit voorkomt, kijk maar eens naar de waarde van de items.
Sommige kunnen of willen deze prijzen niet betalen, of willen het puur hebben voor de verkoop en dan gaan ze over tot zo'n trieste daad als stelen.
Gelukkig bestaat Tarnmilitaria nog, aangezien een ton verlies aan potentiële inkomsten niet niks is en natuurlijk het verlies van de inkoopprijs die hij niet meer terug krijgt.
Verzamel items van het Derde Rijk
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Tarnmilitaria

Bericht door wvd »

Volgens mij ook nooit iets van terug gekomen. Blijft altijd k*t natuurlijk een inbraak heb hier helaas ook ervaring mee gehad.
Weet niet hoe het wettelijk zit maar het is een bedrijf dus verwacht eigenlijk dat het wel verzekerd is. Neemt natuurlijk niet weg dat je altijd verlies erop draait.
Plaats reactie