Nieuwe Aanwinst; M42 Gevechtstuniek met M36 Kraagstuk

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Nieuwe Aanwinst; M42 Gevechtstuniek met M36 Kraagstuk

Bericht door coco »

Je reageerde eerst dat je die stempel op een vreemde plaats vond zitten en dat is het niet kwam meer dan genoeg voor.
Net zoals stempels op andere plaatsen meer dan genoeg voor kwamen. Ik was zelf alleen bekend met deze stempeling op 'nep linnen' aan de binnenkant van jassen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
zwiktuut
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 25 okt 2011, 19:17

Re: Nieuwe Aanwinst; M42 Gevechtstuniek met M36 Kraagstuk

Bericht door zwiktuut »

De jas uiteindelijk retour afzender gestuurd. De jas was verkocht met beschrijving dat alles origineel gemonteerd was. Een wijze les voor mij is dat ik niet op een klein aantal foto's moet varen en zomaar iemand met een huge verzameling moet geloven! De verkoper neemt de jas terug dat dan weer wel.
Wars are always fought for old men by young boys
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Nieuwe Aanwinst; M42 Gevechtstuniek met M36 Kraagstuk

Bericht door utmi »

koe op zolder schreef:@utmi, oeps ja foutje. Ik wist niet dat je kwaad werd. Inderdaad toch een gefreiter.
Je noemt het nu een foutje omdat ik erop wees, anders had de topicstarter wellicht gedacht dat er een insigne van 150 euro op zijn jas zat.
Ik snap je gedachten vanwege de dubbele zwarte streep in de V, maar formuleer je zin anders als je dingen niet zeker weet, bv. "Kan dit niet een ...zijn?", maar zet het niet stellig neer (tenzij 100% zeker), waardoor anderen het kunnen gaan geloven. Dit gebeurt helaas te veel op fora, nu was jij het, morgen een ander die jou iets wijsmaakt. :(
Kwaad ben ik niet hoor :wink:
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
koe op zolder
Lid
Berichten: 500
Lid geworden op: 12 mar 2011, 19:36

Re: Nieuwe Aanwinst; M42 Gevechtstuniek met M36 Kraagstuk

Bericht door koe op zolder »

Gelukkig maar, je klonk nogal pissed.
Ik dacht het zeker te weten, te snel gegoogled en verkeerd gegoogled.
Volgende keer meteen naar hiscoll ;)
Zwiktuut lijkt me ook niet iemand die het meteen gelooft en het embleem eraf trekt, en ik ben blij dat ik gecorrigeerd werd.
Voordat ik ergens aan pruts zorg ik zelf altijd dat ik meer meningen heb.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie