taxatie lot boeken

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

taxatie lot boeken

Bericht door hayayaah »

Wat zou ik voor deze partij kunnen vragen? Omdat ik zelf nog niet heel bekend ben met prijzen vraag ik om advies voor een prijs

Mooie partij boeken

Kriegsflugzeuge uit 1943 willem w. Waterman
de kruistocht van generaal taillehaeck deel 1: proloog
ralph colin ross van chicago naar tsjoenking een jonge duitscher trekt de wijde wereld in 1943.
heinz medefind: dat was londen. Rijkdom en armoede in de grootste stad der wereld 1942 15 penteekeningrn van e. O. Plauen uitgeverij westland amsterdam th. Kröger land aan den don 1943 idee en gedaante van het groot-duitsche rijk 1942 folder nsb landdag met o.a. reclame van telefunken en aanmeldingsformulier. Ook mogelijk om een nsb lamp te kopen. Zeldzaam. 1935. voor het te laat is wie heeft den oorlog gewild? landverraders rede des reichministers des auswärtigen van ribbentrob 1942 waarheid (anti-communisme) met bijbel en zwaard tegen de barbaren hoe zit dat? 1944 het verraad der n.s.b. Door J.Hollander waarom oorlog met Stalin gerd böttger Narvik im bild.

helaas kan ik door mn mobiel de tekst niet goed aanpassen. Helaas. Ik kan eventueel de lijst doormailen
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: taxatie lot boeken

Bericht door Jan Klaassen »

Het hoeft niet speciaal snel he ;) Misschien is het handiger even op een computer het lijstje overzichtelijk te maken. Als je dan toch bezig bent is info over staat (en misschien zelfs een foto!) erg handig voor onze "taxateurs"!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

Re: taxatie lot boeken

Bericht door hayayaah »

Hallo,

bedankt voor t advies. ik heb hier de link naar marktplaats, daar staan foto's en een duidelijke lijst. Groot lot
boeken tweede wereldoorlog, ook periode zelf
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m715311849
Gebruikersavatar
hayayaah
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 mei 2013, 20:08
Locatie: Nijland

Re: taxatie lot boeken

Bericht door hayayaah »

Nog steeds niemand?
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: taxatie lot boeken

Bericht door michiel01 »

Ongeveer 15 eu per boek, echter is een boek niet echt het meest gewilde verzamelitem. Losse verkoop zal je het meest opleveren vermoed ik.
Plaats reactie