Over dit onderdeel & FAQ

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Over dit onderdeel & FAQ

Bericht door Proos »

Hallo, welkom in "Gecombineerde collecties"!

Dit forumonderdeel is geschikt om je collectie te laten zien van militaria uit de Tweede Wereldoorlog, wanneer dat niet zou passen in de andere, meer specifieke fora:
Dat kan bijvoorbeeld als je veel verschillende dingen bij elkaar hebt van verschillende landen.

Nieuwe aanwinsten
Het verzoek is om je nieuwe aanwinsten over de specifieke onderdelen te verdelen en niet hier te plaatsen. Zo houden we het forum overzichtelijk. Het is geen probleem om nieuwe aanwinsten tevens aan je gecombineerde collectie toe te voegen.

FAQ
  • Q: Mag ik zowel in Gecombineerde collecties als in bovengenoemde meer specifieke collectiefora een collectietopic onderhouden?
    A: Zeker! Je kunt hier een totaalplaatje laten zien en bijvoorbeeld een gedeelte van je verzameling verder toelichten in Geallieerd en/of Asmogendheden. Je kunt ook voor specifieke thema's een topic openen.
  • Q: Mijn topic staat verkeerd, hoe los ik dat op?
    A: Klik in je topic bij het eerste bericht op de knop rechtsboven in het berichtvlak op het knopje met het uitroepteken. Geef aan wat je zou willen en een moderator probeert je zo goed mogelijk te helpen
  • Q: Ik wil graag op een stukje van mijn verzameling inzoomen in een speciaal topic, maar wil niet alles opnieuw tikken, wat kan ik het beste doen?
    A: Gebruik de knop met het uitroepteken, geef duidelijk aan welke berichten in een nieuw topic zouden moeten komen en gaan er dan voor je mee aan de slag.
  • Q: Ik twijfel in welk onderdeel van het forum mijn nieuwe bericht/onderwerp kan plaatsen?
    A: Stuur gerust een privébericht naar een van de moderators. En eventueel kun je ook een ander lid vragen voor advies.
  • Q: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    A: Als je vraag over dit onderdeel gaat mag je 'm hier stellen. Anders kun je beter een privébericht sturen naar een van de teamleden. Eventueel kun je ook terecht in Over het forum
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie