Handelaars sites

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

:D schrok al :D
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

zou wel leuk zijn trouwens :P
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Jongens we hebben het hier over grote on-line handelaars, niet over schoolplein-handelaars..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

als je nu de juiste 'sniper' software gebruikt op ebay, zoals de meeste, heb je ook een kans tijdens de laatste minuut. ook moet je onthouden dat een handelaar zijn toko vol moet zetten, daar dus een kapitaal insteekt, en wellicht 25 procent het eerste jaar verkoopt, die kosten komen dan terug in de vraagprijzen. ook zijn (zeker in de USA) er zeer goede garantie regelingen bij de handelaren, als die daarvoor 15 procent extra vragen, dan boeit me dat niet.
Gebruikersavatar
morituritesalutent
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jul 2004, 17:33
Locatie: Belgisch Limburg

Bericht door morituritesalutent »

Geld tenslotte ook niet altijd een uitdrukking die ik al dikwijls gehoord heb => "iets is waard, wat de gek ervoor wilt geven" ??? :P

Maar ik doe net zoals Johan wat betreft E-Bay, zet mijn maximumprijs erop, gaan ze erover, bad luck, volgende keer beter en zo heb ik zelfs al dikwijls items verloren, die ik later zelfs goedkoper vindt op een beurs, bij een privaat persoon, bij een andere verzamelaar, etc.

Cheers
Plaats reactie