Te duur?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ik weet wel dat de meeste die foto's verzamelen dat doen omdat uitrusting voor hen te duur is of niet genoeg geld hebben. Dus ik denk dat ze dan ook geen 200 euro aan een album uitgeven :wink:. Maar ik wou gewoon jullie mening, als jullie gaan bieden oke. Dan heb ik weer iets geleerd en dat vind ik ook wel belangrijk.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik vind dat degene die het item aanbrengt op het forum, toch wel de eerste keus verdient......
Ik heb zo'n vaste afspraak met andere US verzamelaars uit mijn omgeving..... degene die het eerst het item tegenkomt op Ebay, heeft eerst kans om te bieden....

En degenen die zich niet op het forum bekend maken??? Tja, da's het risico.....

Daarom, alweer, zet er gewoon je maximum bod op!!!

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Stravers schreef:Ik weet wel dat de meeste die foto's verzamelen dat doen omdat uitrusting voor hen te duur is of niet genoeg geld hebben. Dus ik denk dat ze dan ook geen 200 euro aan een album uitgeven :wink:. Maar ik wou gewoon jullie mening, als jullie gaan bieden oke. Dan heb ik weer iets geleerd en dat vind ik ook wel belangrijk.

Hallo Stravers,

Neem mijn reactie nu ook weer niet te serieus :wink: , natuurlijk zal niet iedereen 200 euro+ voor een album over hebben maar de kans is groter als je de advertentie bekend maakt dan dat je dat niet zou doen :wink: .
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

johan willaert schreef:Ik vind dat degene die het item aanbrengt op het forum, toch wel de eerste keus verdient......
Ik heb zo'n vaste afspraak met andere US verzamelaars uit mijn omgeving..... degene die het eerst het item tegenkomt op Ebay, heeft eerst kans om te bieden....

En degenen die zich niet op het forum bekend maken??? Tja, da's het risico.....

Daarom, alweer, zet er gewoon je maximum bod op!!!

Johan
die regel steekt hier ook wel eens de kop op. Is wel de eerlijkste manier, word hier alleen meestal gebruikt bij militaria.
_______________________

@Stravers

Anders laat je toch iemand anders voor je bieden? :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

hoe weet ik wie te vertrouwen is? :lol:, heb ik straks niet alleen daar op geboden!
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Misschien een idee voor een nieuwe topic:

Wie is wie op Ebay????


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ik heb een laatste bod gedaan, aangezien er nog meer geintereseerden zijn zal ik het wel niet winnen. Maar dit is echt het maximale wat ik aan een album uit wil geven, maar ik vind dat het wel waard als je kijkt wat je er nog bij krijgt en naar de kwaliteit van de prachtige foto's!
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Helaas net te weinig geboden :cry:
Plaats reactie