Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Zoeken we uit. Maar tussen BoZ en de VLB woensdrecht, toen een duits vliegveld was er de nodige aandacht.
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

RelicHunter44 schreef:Ik zou best u verzameling wel eens willen zien dutchknive :) Misschien kunnen ik, philip en u samen zoeken? :)
Ik wil best een keer afspreken, alleen een beetje lullig voor jullie, dat zou niet bij mij kunnen, omdat de ontheffing op mijn naam staat, en ik alleen mijn zoekmaat af en toe mee mag nemen, als ik dit aangeef bij de gemeente
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Maar ik zou graag uw verzameling eens willen bekijken, spaart u alleen dolken? Of ook andere militaria? Ik vind die LW Daggers zo mooi :| :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

RH44, alleen !e model LW dolken, zwaarden, en Abzeichen. Verder Polizei degens en bajonetten. en je bent altijd welkom om eens te bomen over de verzamelwoede, wel onder genot van een pilske!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha ja lijkt me echt een keer leuk!!! Heeft u trouwens een metaaldetector? Want dan kunnen we ook meteen zoeken lijkt me :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

De enige metaaldetector die ik heb is mijn vrouw, zodra er geld in mijn beurs zit, gaat de pieper daar al af.
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

dutchknive schreef:RH44, alleen !e model LW dolken, zwaarden, en Abzeichen. Verder Polizei degens en bajonetten. en je bent altijd welkom om eens te bomen over de verzamelwoede, wel onder genot van een pilske!
Dat laatste mag je niet op die leeftijd Relic hunter :? :P
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

dutchknive schreef:De enige metaaldetector die ik heb is mijn vrouw, zodra er geld in mijn beurs zit, gaat de pieper daar al af.
:lol: :lol: Die hou ik erin ;) (als ik getrouwd ben :P ) :lol:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Wat er zoal gebeurde rondom de brabantse wal:

http://www.go2war2.nl/artikel/582/5
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Philip,ABRG schreef:
dutchknive schreef:RH44, alleen !e model LW dolken, zwaarden, en Abzeichen. Verder Polizei degens en bajonetten. en je bent altijd welkom om eens te bomen over de verzamelwoede, wel onder genot van een pilske!
Dat laatste mag je niet op die leeftijd Relic hunter :? :P
hehe :D got ya relic :lol:
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Philip,ABRG schreef:
RelicHunter44 schreef:Ik zou best u verzameling wel eens willen zien dutchknive :) Misschien kunnen ik, philip en u samen zoeken? :)
Ik wil best een keer afspreken, alleen een beetje lullig voor jullie, dat zou niet bij mij kunnen, omdat de ontheffing op mijn naam staat, en ik alleen mijn zoekmaat af en toe mee mag nemen, als ik dit aangeef bij de gemeente
Geld dat ook al je mee gaat al ''kijker''?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ironmarc, ik ben over 3 weken zestien :) Dus dat kan makkelijk :lol:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

hehe, zat je maar te jennen ;) :P
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha weet ik wel :) Maar wou ff weten dat ik binnenkort jarig ben... hint.. hint.. :P :lol:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gesloten