sport?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

sport?

Bericht door sander vw »

ik vraag me wel een af wat jullie na school doen, wie speelt bv. voetbal enz....
dus ik zou graag eens weten welke sport jullie beoefenen, als je er een beoefend :wink:
-------------------------------------------------------------------------------------

ik zal dan ook maar beginnen, ik speel rugby :)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

momenteel fiets ik alleen naar feestjes etc dus verder niet veel , ik heb wel 6 jaar onder voetbal gezeten, op mn 11e ben ik begonnen met Honkbal wat ik sinds dit jaar heb opgegeven vanwege tijdgebrek. wat mis ik om die bal te gooien zeg..
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Momenteel zit ik alleen op fitness. Ik wil, zodra ik weet op welke dagen ik werk en op welke dagen ik mijn taalcursussen krijg, nog een Martial Arts vorm gaan beoefenen. En dan denk ik aan Jiu Jitsu of Kung Fu, Toa Simorgh of Wing Chun/Ving Tsun.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik voetbal en ik zaalvoetbal. Verder ben ik aan het trainen voor de halve marathon, dat betekent 2 keer in de week hardlopen.

Misschien dat ik er binnenkort ook nog bij ga fitnessen, maar ik moet kijken of het nog past in mijn schema :) .
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ik heb vanalles gedaan; Klimmen (ik heb een certificaat klimtechnieken), reddend zwemmen (ik heb een certificaat reddendzwemmen), skieen, zelfverdediging (judo en teakwondo), voetbal. Doe nu hardlopen en fitness. Ben ook een paar keer naar de ardennen op een survival week geweest :lol:.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

jah, skieen doe ik ook :wink:
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik heb aan reddingszwemmen gedaan (6 brevetten), vraag me niet waarom, want is eigenlijk heel saai.
Nu doe ik aan schaatsen, wielrennen en mountainbiken 8) (allemaal zeer aan te raden).


Rick
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Minstens één keer per jaar skiën, verder heb ik ooit nog eens een jaartje aan tafeltennis gedaan, maar dat werd me te vermoeiend.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

5 keer per week voetbal, vroeger 6 keer, maar vanwege een "onsympathieke" trainer ben ik van FC Brussels naar een iets lagere ploeg moeten zakken... Ik doe ook nog vaak aan mountainbike
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Voor mijn studie heb ik gezwommen, geturnd en gedanst. Na het verhuizen ging dat allemaal niet meer. Ik fietste nog wel een uur naar mijn bijbaantje (en weer terug natuurlijk).
Een paar maanden terug ben ik begonnen met hardlopen (2-3 keer per week). Verder zwem ik eens per week en sta ik regelmatig op onze ministepper.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

squash en tennis. Minimaal 2x per week
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ik speel nu al 7 jaar volleybal.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Heb veel sporten geprobeert maar 1 heeft me weten te berijken ijshockey helaas hield de club er van op.

Ik kijk wel veel hocky (dames he) :D hehe ik vind het wel een mooie sport

VOETBAL = BLEH
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ik doe Hakko Den Shin Ryu Ju-Jutsu, dan krijg ik in m'n vrije tijd nog zo'n paar close-combat lesjes van m'n vader (is lange tijd instructeur geweest), dan heb ik vroeger ook nog lange tijd muurklimmen gedaan. En ik doe ook aan Footskating 8) :P
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hockey, skiën (das ook maar 1x in het jaar), zeilen :).

Ik moet weer gaan hardlopen en gaan trainen, ik heb nu 1x een dag hockeytoernooi gedaan en loop nu nog met de spierpijn, was 2 dagen geleden...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten