betalen met paypal

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: betalen met paypal

Bericht door uniformverzamelaar »

Tja, ik kan goed aannemen dat Pay-pal een goed betalingsmiddel is.

Maar mijn vraag blijft tot nu onbeantwoord.
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Gebruikersavatar
svdwal
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 09 jun 2006, 14:24
Locatie: Renkum
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 4 keer
Contacteer:

Re: betalen met paypal

Bericht door svdwal »

Hoe jou specifieke geval zal uitpakken weet ik niet,
Kan me voorstellen dan als jij een uniform koopt en je alleen een aangetekende envelop ontvangt, je wel inzichtelijk kan maken dat er kwade opzet in het spel is.
Heb hier echter geen ervaring mee.

Gr.

Sjoerd
Verzamelaar en uitbeelder van de Nederlandsche mobilisatie periode 1939-1940.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: betalen met paypal

Bericht door johan willaert »

uniformverzamelaar schreef:Tja, ik kan goed aannemen dat Pay-pal een goed betalingsmiddel is.

Maar mijn vraag blijft tot nu onbeantwoord.
Je kan het even goed omkeren... Wat als de koper zegt dat hij niets ontvangen heeft of dat de doos leeg was niettegenstaande alles goed aangekomen is... Dan nog is de verkoper de pieneut...
Het blijft een kwestie van vertrouwen... maar verkopers nemen geen risico, want zij krijgen zowat altijd ongelijk bij discussie...
Elke verkoper waar ik mee werk geeft steeds duidelijk aan wat hij verstuurt en hoe...

Ik heb vele honderden items van over de hele wereld gekocht en betaald met PayPal en NOOIT daar ook maar enige last mee gehad...

Heb al veel meer last gehad met Fransen en Belgen...
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: betalen met paypal

Bericht door uniformverzamelaar »

Johan,

Ik heb ook al een hele hoop aankopen gedaan en tot op heden nog geen noemen waardige problemen gekend.

Maar ik ga de vraag eens gewoon aan pay-pal stellen en zien wat hun antwoord zal zijn.
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Plaats reactie