93-jarige man vervolgd voor oorlogsmisdaden

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Re: 93-jarige man vervolgd voor oorlogsmisdaden

Bericht door HMS Renown »

uniformverzamelaar schreef:
HMS Renown schreef:
Wat Junge betreft FW200, over haar heb ik nooit wat gelezen maar ik heb ook bijzonder veel moeite om te moeten geloven dat zij van niets wisten. Bij Misch heb ik daar ook zo mijn twijfels bij, maar je kan niets bewijzen.
Weer zo iets waar ik mij vragen bij stel.

Eerst beweer je dat je er nog nooit iets over hebt gelezen, daarna zeg je het is al lang geleden dat ik het boek .............

@aan asjemenou,
Traudl Humps, want zo was haar naam, was gehuwd met een SS officier namelijk Hans Hermann Junge.

U schrijft dat ze uit een soort overlevingsdrang meeliepen, waarom zou dan een rechter deze grond van waarheid in deze zaak ook niet kunnen aanhalen en zo oordelen dat deze man niet rechtstreeks de oorzaak was van de ellende en hem niet veroordelen voor oorlogsmisdaden.

Dan blijft mijn hypothetische vraag nog altijd open.

Wat dan ?? (zie enkele posten voorheen waar ik ze gesteld heb.
Jij doet echt niets liever dan me persoonlijk aan te vallen hé? Ik ga jou terugpakken op je woord en laat jou in je "wijsheid". Tijd en moeite steek ik niet in jou, je bent het niet waard.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: 93-jarige man vervolgd voor oorlogsmisdaden

Bericht door michiel01 »

Gesloten, blijkbaar is het voor sommige gebruikers erg lastig om bij het onderwerp te blijven.
Gesloten