Mijn collectie zelf uitgegraven voertuigonderdelen

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Gebruikersavatar
soldaat
Lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 31 mei 2014, 22:06
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Mijn collectie zelf uitgegraven voertuigonderdelen

Bericht door soldaat »

yente schreef:Amai, wat een stukken! Ik ben al blij als ik met mijn metaaldetector een kogel vind. :)
Zoek je dan op voorhand naar voormalige slagvelden in jouw streek of zijn dit toevalstreffers?
En Belgische of Nederlands Limburg als ik vragen mag? Niet dat ik er ga zoeken.

Mvg
Meestal zoek ik wel waar iets gebeurt is er zitten ook toevalstreffers bij maar de meeste zijn plekken waar gevochten is hoofdzakelijk in nederlans limburg en duitsland grensregio belgisch limburg heb ik ook wel vaker gezocht maar daar zoek ik hoofdzakelijk munten maar ook af en toe militairia
Gebruikersavatar
Schijnwerper
Lid
Berichten: 688
Lid geworden op: 15 jul 2007, 04:07
Locatie: NH
Ontvangen: 4 keer

Re: Mijn collectie zelf uitgegraven voertuigonderdelen

Bericht door Schijnwerper »

Zitten mooie stukken bij zo! Luik is een hele leuke topvondst man! Die woog wel wat zeker' die stop je niet even in je rugtas zo :) Schakels wegen vaker ook wel zwaar.
Goed bezig geweest zo!
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
Gebruikersavatar
soldaat
Lid
Berichten: 528
Lid geworden op: 31 mei 2014, 22:06
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Mijn collectie zelf uitgegraven voertuigonderdelen

Bericht door soldaat »

Schijnwerper schreef:Zitten mooie stukken bij zo! Luik is een hele leuke topvondst man! Die woog wel wat zeker' die stop je niet even in je rugtas zo :) Schakels wegen vaker ook wel zwaar.
Goed bezig geweest zo!
Het is wel even slepen maar zeker de moeite waard een rugzak heeft er inderdaad veel onder te lijden ik sleep het meestal zo mee
Plaats reactie