Gebirgsjäger schirmmütze

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Plaats reactie
Ray76
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 19 jan 2014, 11:44

Gebirgsjäger schirmmütze

Bericht door Ray76 »

Deze komt mijn kant op. Geruild tegen mijn Handschar display.
Moest reëel zijn, kreeg dit niet bij elkaar verzameld zoals ik eigenlijk graag zou willen.
Ga toch verder met het verzamelen van schirmmütze + waffenrock.
hv14024-05.jpg
hv14024-08.jpg
hv14024-03.jpg
hv14024-01000.jpg
hv14024-09.jpg
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Gebirgsjäger schirmmütze

Bericht door Kugelblitz »

Zeer mooi, heb je een goede deal mee gedaan. Wellicht financieel niet quitte gespeeld, maar dat Handscharrspul raak je aan de straatstenen niet kwijt zoals je helaas hebt gemerkt... Is wel vaker het geval met zeldzame items, niemand verzamelt ze. Deze Schirmmütze raak je altijd weer makkelijk kwijt. :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Ray76
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 19 jan 2014, 11:44

Re: Gebirgsjäger schirmmütze

Bericht door Ray76 »

Viel me inderdaad tegen Kugel. Had gedacht dat het display zo weg zou zijn.
Was niet mijn insteek om het zo snel weg te doen, maar had me toch verkeken erop. Zou het niet kunnen krijgen zoals ik voor ogen had. Zou ook een zeer kostbaar plaatje gaan worden. Fez 1000€, feldbluse 7200€(maar 1 kunnen vinden tot dusver), SS gebirgsjäger schouderstukken zijn ook zeldzaam en kostbaar.
Had de lat te hoog gelegd voor mezelf.
Nu definitief de richting van schirmmütze + waffenrock gekozen. Daarbij komen dan vanzelf de bijbehorende insignes, foto's en andere zaken. Dit is nog leuk om te doen.
Een gebirgsjäger waffenrock vinden zal ook al moeilijker worden, maar nog wel te doen.
Ik ben blij met de ruil en denk dat ik een goede deal heb gesloten :)
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Gebirgsjäger schirmmütze

Bericht door Fuglesang »

Het valt mee. Het word allemaal met interesse gevolgd, maar het stoppen van een werkgever en dus geen inkomen meer hebben, helpt niet echt mee ;)
Desondanks een prima keuze.
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Plaats reactie