school...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

ja paul we weten dat je net zo oud bent als sinterklaas :P :P :) :lol:

hahahahaha
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

sterker nog.. ik ben zelfs ouder dan sinterklaas
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Ik zit in 6e latijn Moderne Talen. 'k Amuseer me wel al begint het wel te vervelen, zo 't laatste jaar! Maar soit, we hebben iets om naar uit te kijken. Voor mij is't ook een speciaal jaartje eigenlijk. Ik ben namelijk verkozen tot minister van cultuur op onze school, tof hé :) Dus wordt het voor mij toch een druk jaar, vanalles organiseren en in goede banen leiden! Dat maakt het schoolleven toch een stukje leuker hoor!
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

zozo net 1 week bezig al 3x te laat gekomen en 2 x eruit geschopt :(
ik heb een reputatie hoog te houden
ben ik echt zon lastpost?
neen

maar ik floep er op de meest klote moment dingen uit waar ik dan al gelijk spijt van heb maar dat dan bij de afdelingslijder kan uitlegge
(de hele klas ligt dan wel dubbel)

en te laat komen nouja ik ben gewoon altijd te lang met iets bezig.

nouja ik hoef toch nog maar 2 jaar :?
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Bijna 15 jaar, 3de klas VWO.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Vandaag 17 jaar!!! :D :D

en nog steeds 4 VWO
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Lucille
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 sep 2004, 17:41
Locatie: Limburg (NL)
Contacteer:

Bericht door Lucille »

Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Ik wil volgend schooljaar Taal & Cultuurstudies gaan studeren in Utrecht, ik zal bij de samenstelling van mijn 'vakkenpakket' daar ook wel een paar historische vakken nemen. ;)
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

paulstolk schreef:Wat een broekjes allemaal hier :P
toch liever n broekie dan een ouwe patattenzak, he paul :evil: :lol: }) :lol: huhuhuh grapje hoor
War is something human...
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Lucille schreef:
Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Ik wil volgend schooljaar Taal & Cultuurstudies gaan studeren in Utrecht, ik zal bij de samenstelling van mijn 'vakkenpakket' daar ook wel een paar historische vakken nemen. ;)
Kan ik je absuluut aanraden!! :)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Hey Peter, dan lopen we elkaar misschien wel eens voorbij zonder er erg in te hebben. Ik doe "nieuwe media en digitale cultuur", ben voornamelijk aan de Kromme Nieuwegracht te vinden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dodo schreef:Vandaag 17 jaar!!! :D :D

en nog steeds 4 VWO
Jaartje blijven zitten?


Rick
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Wees niet bang, er komen nog véél saaiere onderwerpen 8)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Proos schreef:
Peter schreef:Eerste jaar Geschiedenis Deeltijd aan de Universiteit van Utrecht. Ben nu bezig met de oude Grieken en hun wetten en dergelijke. Best droge stof allemaal maar zeker niet oninteressant!! :)
Hey Peter, dan lopen we elkaar misschien wel eens voorbij zonder er erg in te hebben. Ik doe "nieuwe media en digitale cultuur", ben voornamelijk aan de Kromme Nieuwegracht te vinden.
Dat zou nog best wel 'ns kunnen!!! Ik ben elke donderdagavond op de KNG te vinden, ik heb daar werkcollege vanaf 20:00! :lol: Utrecht is een erg gezellige stad!! :)
Gesloten