Verzameling Nico (update vanaf pag. 10 + 13)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Haha bedankt!! Jah volgens mij zit er een nog te jong koppie op. Komt binnenkort nog verandering in. Maar het zal ongetwijfeld een knappe man geweest zijn, zit in de familie namelijk! :P
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

waar kijkt ie naar?

Waarom laat je 'm niet staan? Dat brengt het pak echt tot z'n goede recht. Ow ja, als je een pak aanhebt, dan is het meestal normaal dat het jasje opengeknoopt is, maar ik zie dat je nog geen blouse hebt dus dat komt zeker wel.

Ben benieuwd naar het eind resultaat :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Waar hij naar kijkt weet ik eigenlijk niet. Denk naar de rug van me Britse soldaat. :P

Ja kleding is nog niet allemaal compleet maar komt allemaal goed. Ben er druk me bezig.

De reden waarom ik hem niet laat staan is heel simpel. Ik beschik over een klein zolder kamertje. Er staan nu 3 poppen en 4 zitten er. Staande poppen kan ik gewoon niet meer kwijt omdat ik met de schuine daken zit. Er zou nog wel een staande bij kunnen maar die komt dan aardig in de weg te staan. Die mogelijkheid wordt pas gebruikt als ik geen zittende meer kwijt kan. :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

haha, ok. ik ben benieuwd!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

mooi, mooi :cheer:


mzzl :W
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico mag ik misschien weten waarvan je die Embleemborden hebt gemaakt ? Ik ben van plan er zelf ook een te gaan maken !

mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah zal het allemaal eens gaan vertellen. Open ervoor wel een appart topic. Anders gaan we hier weer erg off topic.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hier is nog wel een leuk item uit me verzameling. Het betreft de houten kist met de Welfare Biscuits Blikken. De houten kist kon ik laast ruilen/kopen van een kennis van mij. Links kun je nog wat van de stempels zien. Het rechter blik heb ik vandaag op de beurs in Duiven op de kop kunnen tikken.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ziet er goed uit Nico! nice job!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico de groene fles is die van de britten ?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Nico Roelofs schreef: Staande poppen kan ik gewoon niet meer kwijt omdat ik met de schuine daken zit. Er zou nog wel een staande bij kunnen maar die komt dan aardig in de weg te staan. Die mogelijkheid wordt pas gebruikt als ik geen zittende meer kwijt kan. :)
Je bent al zo aan het knutselen met die poppen, dan moet een dakkapel ook wel kunnen! :wink:


Rick
Gebruikersavatar
Jan
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:59

Bericht door Jan »

Ziet er allemaal goed uit Nico :)

Jan
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Bedankt mensen!
darryl1234_gubbels schreef:Nico de groene fles is die van de britten ?
Jah is een Brits flesje. Staat tekst op maar daar moet ik dan even naar kijken. Heb iets van 4 verschillende Britse flesjes liggen.

@ Skylighter: Je brengt me nu wel op een goed idee! Straks eens me ouders eens lief aankijken. :P Hoop dat ze het wel goed vinden dat ik een gat in hun dak maak.

Hier is nog een foto van me officier van het Gloser Regiment.

Afbeelding[/quote]
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

heel mooi Nico!!!

trouwens kan je me binnenkort is een keer een foto sturen van dat overhemd wat hij aan heeft?
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

prachtige dingen!!!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie