hulp met fotobehang!

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Brigadier
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 aug 2015, 20:58

hulp met fotobehang!

Bericht door Brigadier »

Hallo mede verzamelaars,

Binnenkort ga ik mijn verzamelkamer opnieuw inrichting.
Heeft iemand hier ervaring/verstand van fotobehang?
Ik wil op een van mijn muren (+- 3,20 bij 2,10) over de gehele lengte een foto plaatsen.

- Aan wat voor grote foto moet ik denken wat betreft mb's, kb's?
- Waar hebben jullie het laten maken?
- Iemand die een site kent waarop foto's zijn te vinden van een hoge kwaliteit? (de sites van de overheid en de beeldbanken heb ik al gevonden).

Ik zoek met name een goede foto van een gevechtsstelling of een foto vanuit Gorinchem zoals bijvoorbeeld hieronder.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sarfman
Lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 nov 2015, 07:48
Locatie: Stein

Re: hulp met fotobehang!

Bericht door Sarfman »

Ik heb zelf geen ervaring met bedrijven die dit kunnen doen of waar je foto's met hoge kwaliteit kunt krijgen echter kan ik je verzekeren dat je rekening moet houden met tientallen mb's (50+) groot op het formaat dat je aangeeft. Dat zal dan ook gelijk het "probleem" worden verwacht ik. Als je oude foto's op een dusdanig formaat wil hebben denk ik dat de kwaliteit (pixels) niet toereikend is.
"Don't fight a battle if you don't gain anything by winning" - Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: hulp met fotobehang!

Bericht door Haplo »

Neem eens contact op met Jan.
http://www.tommy-talk.com/memberlist.ph ... rofile&u=8

Hij heeft het zelf ook gedaan en werd bij een reclamebureau als ik het goed heb.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4860
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: hulp met fotobehang!