Bush of Kerry

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie wordt de nieuwe Amerikaanse president??

George W. Bush Jr.
22
50%
John Kerry
22
50%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Er zijn nu 26 stemmen uitgebracht en het is 13 tegen 13. Als de stand straks in Amerika ook zo is hebben ze een probleem :)

Of niet natuurlijk, gewoon hetzelfde truukje als de vorige keer....
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

14 -14 haha
k heb gestemd op de gene die achterstond
Starting up again
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Timo schreef:14 -14 haha
k heb gestemd op de gene die achterstond
Ik hoop dat de kiezers in Amerika iets beter nadenken voordat ze gaan stemmen... :roll:
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik heb geen flauw idee, maar ik denk toch dat het Bush weer word. Waarschijnlijk vanwege zijn optreden tegen het terrorisme. Ik voorspel bush, met 55 tegen 45 % van de stemmen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Veteraan schreef:de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
.....tot er niemand meer is om oorlog te voeren?.....
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.

Ik ben absoluut voor Kerry en sowieso voor de democraten...
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Volkomen gelijk Kevin!
Ze moesten die oorlog gewoon afronden, meteen. Ze zijn daar nu wel lang genoeg geweest. terugtrekken betekend ook minder aanslagen op hen, of gijzelingen etc.etc. En misschien zelfs minder aanslagen op andere dingen.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

eerlijk gezegd mogen ze voor mijn part bush me nen parachute recht in de handen van gijzelnemers droppen.Dan kan hij het zelf eens meemaken :x
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Ik denk (misschien is het wishful thinking hoor!) :) dat Kerry wint, denk maar eens aan alle mensen die een kennis/familielid of zo in de oorlog in Irak verloren hebben, of aan al die mensen die nog een zoon of dochter daar zitten hebben? Het kan toch niet dat al die mensen daar onverschillig in blijven en ik weiger eerlijk gezegd om te geloven dat het merendeel daar trots op is?

Sja, zoiezo denk ik ook dat het spannend wordt. Maar het is een feit dat de verkiezingen in Amerika absoluut niet eerlijk verlopen! Het continent dat vrijheid hoog in het vaandel houdt sluit namelijk praktisch al zijn donker gekleurde burgers uit! Bijna alle zwarten krijgen zelfs geen stembrief, er zijn er die nog aan een stembrief kunnen raken, maar die zien er anders uit en worden er systematisch uitgehaald :!: . Toch vreselijk?
Hoe kan het dan anders dat iemand als Bush wint... Ik hoop zo erg dat Amerika uit die vicieuze cirkel van corruptie geraakt, hoor! Dat Kerry wint en dat hij het goed doet (want ook dat is natuurlijk nog niet gezegd, hé).

Hm, als ik mijn antwoord lees, vrees ik dat ik idd misschien net iets meer vanuit wishful thinking gestemd heb... :|
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik hoop dat Kerry wint, maar ik vrees dat het Bush gaat worden, de VS leven in angs voor het terrorisme en zien in Bush de sterke man, bovendien is het het de "oude" garde die spreekt, en die zijn nogal conservatief van aard.
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

KevinP schreef:
Veteraan schreef:Hoop echt op Bush, nu heeft de wereld een harde man nodig, geen besluitloze als Kerry, de oorlog is begonnen, hij moet nu eenmaal doorgaan.
Zitten we te wachten dan op oorlog? Van de geschiedenis hebben we toch hopelijk mogen leren dat oorlog geen oplossing vormt van problemen en zeker niet een oorlog waar meneer Bush de leiding over heeft.

Ik ben absoluut voor Kerry en sowieso voor de democraten...
Nee, zo bedoel ik het niet. :roll: De oorlog in Irak is een feit, nu moeten ze het afmaken door een democratisch regime te installeren en niet afdruipen en het land in een burgeroorlog laten vervallen.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Maar wie weet of Kerry werkelijk zo besluiteloos is als de republikeinse propaganda machine zegt?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Veteraan schreef:Nee, zo bedoel ik het niet. :roll: De oorlog in Irak is een feit, nu moeten ze het afmaken door een democratisch regime te installeren en niet afdruipen en het land in een burgeroorlog laten vervallen.
...en hoe groot is de kans dat het huidige beleid van "sterke man Bush" uitzicht geeft op een stabiel Irak? Ik denk niet dat de dagelijkse aanslagen plotseling ophouden als er een democratische regering komt (waarbij het begrip "democratisch" zeer relatief is).
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Ik vind trouwens die propagandastunts van Bush om J Kerry af te breken maar laag bij de gronds. Het zegt meer over Bush dan over Kerry, eerlijk gezegd.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gesloten