ATS dispatch rider

Plaats hier alles met betrekking tot militariareproducties en re-enactment.

Moderator: Kugelblitz

Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: ATS dispatch rider

Bericht door Kugelblitz »

Nieuw lid behoeft geen toestemming van de staf voor zover ik weet, ze zou gewoon moeten kunnen posten. Een anonieme gebruiker behoeft wel goedkeuring bij elk bericht op een topic, maar zover ik zie is er nog niet geprobeerd een bericht in dit topic te plaatsen...
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1752
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Re: ATS dispatch rider

Bericht door earlymb »

Ze krijgt alleen de melding dat de gebruikersnaam inactief is en kan niet inloggen.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: ATS dispatch rider

Bericht door Kugelblitz »

earlymb schreef:Ze krijgt alleen de melding dat de gebruikersnaam inactief is en kan niet inloggen.
Even Proos contacteren dan?
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Nick-H
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 19 mei 2008, 22:35

Re: ATS dispatch rider

Bericht door Nick-H »

Dit is AnneV op Nick's account.

Hoog tijd dat er een vrouw reageert op een vraag over een vrouwen uitbeelding!
Ik doe zelf al 2,5 jaar een ATS Motorcyclist uitbeelding. En de heren kaarten hierboven een aantal goede punten aan.

even op een rijtje:
- de meeste ATS Motorcyclist werden geworven uit de ATS Drivers. Dit betekend dat zij vaak al in het bezit waren van een dames uniform. er zijn (vrijwel) geen fotos van ATS motorcyclist met een mannen uniform aan.
- Slacks verschijnen enkel in ‘reclame’afbeeldingen en fotos uit de Motorcyclist opleiding
- De ATS Motorcyclist kregen “Breeches” made to measure, dus op maat gemaakt, hierdoor zijn er hier maar weinig van te vinden. Deze breeches hebben een zijsluiting aan beide zijden, en verschilt op nog een aantal andere punten flink met de mannen motorbroek. ( Ik heb het geluk er hier een van in mijn bezit te hebben)
Dit is ook het
- In het boekje Ingram staat vermeld dat ATS Motorcyclist “knickerbockers” draagt. Dit kledingstuk, een broek die kort over de knie met gespjes bloust, is oorspronkelijk uitgegeven aan Drivers. En dus niet een specifiek Motorcyclist kledingstuk.
- Het meest voorkomend zijn ATS schoenen of ATS laarsjes, met Puttees. Echter zien we her en der op fotos vrouwen verschijnen met mannen “ Dr Boots” aan.
- Het meest voorkomend op beeld materiaal en in memoires is dat het Service Dress jasje werd gedragen.
- er is 1 foto van een vrouwelijke Motorcyclist met een MC logo op haar mouw, maar op de foto is niet duidelijk of zij ATS is of niet.

Dit betekend allemaal natuurlijk niet dat, wat niet het meeste voor kwam, of wat op reclame afbeeldingen wordt gedaan “fout” is om te doen. Maar ik voel mijzelf altijd het prettigste bij hetgene wat het meeste voor kwam of wat voorgeschreven stond ( SD jas, Breeches, puttees en bruine laarsjes)

Verder kan ik me héél goed bedenken dat een ATS motorcyclist als ze de kans kreeg lekker een Battledress jasje aan deed op de motor, aangezien dit losser zit en dus een stuk vrijer aanvoelt.
En er zijn ook genoeg fotos van BD, mannen laarzen en soms zelfs burger hoge sokken met een kabel patroontje in plaats van puttees!

Ik hoop dat dit helpt!
http://www.tommy-talk.com

Dying for freedom isn’t the worst that could happen, being forgotten is
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1752
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Re: ATS dispatch rider

Bericht door earlymb »

Nou ja, zo gaat het ook :lol:
Plaats reactie