Nieuwe forumversie

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Nieuwe forumversie

Bericht door Proos »

Beste forumleden,

Vandaag is het forum bijgewerkt. Het is een flinke update waarbij zowel zowel de forumversie (3.1 naar 3.3) als de PHP-versie (de software waar het forum op draait) zijn aangepast. Het forum was vanmiddag korte tijd niet beschikbaar in verband met de modificaties.

Mochten er zaken zijn die niet meer werken, stuur me dan een berichtje of geef het hier aan.

Er staat een mededeling op het forum (in het groen), die kun je met het kruisje wegklikken; of het verdwijnt vanzelf over een paar dagen.

Groeten,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door Pak88 »

hallo Proos, als ik een pb wil versturen blijkt uit niets dat het bericht is verstuurd. en staat er; voorbeeld boven mijn bericht. na herhaalde pogingen te verzenden stond er in het rood dat ik te veel berichten had verstuurd, maar in mijn outbox is daar niks van te zien. is dat ook door de update, of doe ik iets niet goed?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Nieuwe forumversie

Bericht door Proos »

Goede vraag! Het hangt er vanaf. Er is een limiet van 1000 berichten, per map. Stel je hebt dat aantal in je inbox, dan worden nieuwe berichten vastgehouden. Maar als je outbox nog niet vol is zou je wel moeten kunnen versturen.

Wanneer je een PB verstuurt dan komt ie normaliter terecht in je postvak uit. Pas wanneer een bericht ook wordt geopend door de ontvanger komt het bericht in je verzonden items terecht. Je kunt hieraan dus zien of het bericht gelezen is. Het is ook mogelijk om je bericht in te trekken, zolang het nog niet gelezen is, door het uit je postvak uit te halen.

1000 is misschien wat ouderwets. Ik zal het wijzigen naar 5000 per map. Dan ligt het daar in ieder geval zeker niet meer aan :) probeer het nog eens?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie