jonge-mannen-19-vast-nazistisch-materiaal-en-messen-ontdekt

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Pak88
Lid
Berichten: 760
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: jonge-mannen-19-vast-nazistisch-materiaal-en-messen-ontdekt

Bericht door Pak88 »

stomme idioten, das weer olie op het vuur van andere idioten die duitse militaria verzamelen willen verbieden.
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: jonge-mannen-19-vast-nazistisch-materiaal-en-messen-ontdekt

Bericht door CollectorWo2 »

Pak88 schreef: 01 nov 2020, 21:28 stomme idioten, das weer olie op het vuur van andere idioten die duitse militaria verzamelen willen verbieden.
Yup
Gebruikersavatar
afca1900
Lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 jun 2017, 13:59
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 4 keer

Re: jonge-mannen-19-vast-nazistisch-materiaal-en-messen-ontdekt

Bericht door afca1900 »

Klinkt mij een beetje als een sensatie bericht. Twee rechts-extremistische jongeren opgepakt, verdacht van opruiing en terroristische activiteiten? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Hebben ze wat geroepen in een één of andere chatgroep?
De AIVD zal binnenkort wel weer gaan roepen dat de dreiging van rechts extremisten toeneemt.
Pak88
Lid
Berichten: 760
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: jonge-mannen-19-vast-nazistisch-materiaal-en-messen-ontdekt

Bericht door Pak88 »

sensatiebericht, je mogelijk. maar mensen die graag duitse wo2 militaria willen verbieden, zullen dit weer graag als argument gebruiken.
extremisten zullen extreem blijven met en zonder militaria,
en verzamelaars van duits wo2 worden door degeen die het haten over 1 kam geschoren. das net zo extreem en fout als racisme,
oorlog is zinloos, maar de spullen die in een oorlog gebruikt zijn [ en uitgevonden] kunnen hun schoonheid of bijzonderheid hebben.
dat moet men los kunnen zien van al het leed er aangericht is, ik ken militaria verzamelaars als gemoedelijke vreedzame mensen. die mogen niet worden gestraft door dom gedrag van een kleine groep foute figuren, en degene die geen militaria wil zien; kijk er dan niet naar.
als je er niet naar zoekt kom je het niet zo snel tegen.
Plaats reactie