forgotten hope

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Raf Stalmans
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 aug 2004, 11:19
Locatie: ergens in een doos
Contacteer:

forgotten hope

Bericht door Raf Stalmans »

kan iemand mij zeggen wat je allemaal moet downloaden voor wanneer ik ijndelijk forgotten hope kan spelen??
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Is dat hier niet verboden om over downloaden te praten? :? Of kan je deze legaal downen? Zo ja, dan heb ik niks gezegd.


Rick
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Waarschijnlijk bedoeld hij dat hij het spel al heeft, maar om on-line te kunnen spelen een hele berg met patches nodig heeft.
Kijk eens op de officiele website Raf, daar zal naar alle waarschijnlijkheid wel een download hoekje staan.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik neem aan dat je Forgotten Hope, de mod van BF1942 bedoeld. Chek gewoon hun site:

http://forgottenhope.bf1942files.com/main.html
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Maar misschien kun je deze vraag beter stellen op een speciaal forum daarvoor, daar zullen ze je een stuk beter kunnen helpen.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

oh ja, download de serversearch All Seeing Eye

Deze houd voor jou automatisch updates van games/mods in de gaten. Mocht je er niet uitkomen kan je beter deze ServerBrowser ff downloaden. Zie je meteen wat er te downloaden is voor je geinstalleerde spellen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten